728 x 90

زندانیان سیاسی,حمله به بند 350 اوين,

اطلاعات رژیم آخوندی از اعزام زندانیان سیاسی مصدوم اوین به بیمارستان ممانعت می‌کند

-

زندان اوین و بیمارستان
زندان اوین و بیمارستان
به گفته خانواده‌های زندانیان محبوس در بند 350 اوین، مأموران اطلاعات آخوندی و شکنجه‌گران زندان اوین در بند 350 مانع اعزام مصدومان حمله وحشیانه پنجشنبه 28فروردین به بیمارستان می‌شوند.

تعدادی از زندانیان با دست و پای شکسته هنوز در سلولهای انفرادی به‌سر می‌برند. مأموران جنایتکار در روز پنجشنبه زندانیان را هنگام انتقال به انفرادی در اتاقکهای خاص شکنجه که هیچ دوربین مداربسته‌ای در آنجا وجود نداشته مورد شکنجه‌های وحشیانه قرار داده و سر و دست زندانیان را شکسته‌اند.

زندانیان می‌گویند ممکن است اعضای شکسته بدنشان منجر به عفونت گردد. زندانبانان جنایتکار هیچ اقدامی برای رسیدگی پزشکی به این زندانیان انجام نمی‌دهند.

همچنین بر اساس خبرهای تکمیلی خانواده‌های زندانیان سیاسی اوین در سالن ملاقات اوین، با بانگ الله‌اکبر و سردادن شعارهای مرگ بر دیکتاتور و زندانی سیاسی آزاد باید گردد خشم خود را نسبت به رفتار دژخیمان رژیم آخوندی نشان دادند. ..

بر اساس این گزارش مأموران اطلاعات آخوندی مانع ورود موبایل و دوربین فیلمبرداری و عکاسی به سالن ملاقات می‌شدند تا خبر زندان به بیرون درز نکند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8c27aa3f-bbfc-49bf-b833-e4796141177b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات