728 x 90

حمله به بند 350 اوين,خانواده مخالفان سياسي,

ابوالحسن فولادوند برادر زندانی سیاسی ابوالقاسم (جواد) فولادوند: حتی از پیکر مجروح و غرق به خون برادرم وحشت دارند

-

ابوالحسن و ابوالقاسم فولادوند
ابوالحسن و ابوالقاسم فولادوند
ابوالحسن فولادوند برادر کوچکتر زندانی سیاسی بند 350 اوین جواد فولادوند، طی اظهاراتی که در اينترنت منتشر شد گفت:
برادرم ابوالقاسم فولادوند همراه با تعدادی دیگر از زندانیان در حمله وحشیانه مزدوران خامنه‌ای و دولت اعتدالی شیخک دجال روحانی در پنجشنبه‌ شب گذشته (28فروردین) به‌شدت مجروح و مصدوم شده است و بعد هم او را همراه با سایر زندانیان سیاسی بند 350 اوین به انفرادی منتقل کرده‌اند‌.

من الآن از سرنوشت برادرم که دستگيريش از پایه بی‌اساس بود و هیچ جرمی نداشته و مثلاً دوران محکومیتش را میگذراند خبری ندارم و شدیداً نگران سلامتی و جان او هستم. البته در حکومت آخوندها همه مردم ایران که به آزادی و عدالت فکر بکنن مجرم و محکوم هستن و این قانون پایه‌یی در رابطه مردم و این حکومت جانی هست.

ولی این‌که زندانیان بی‌دفاع را به این شکل وحشیانه و به قصد کشت میزنن و حتی از پیکرهای مجروح و غرق به خون آنها هم وحشت دارند و آنها را به سلولهای انفرادی منتقل می‌کنند نشانه ترس و وحشتشون از قیام مردم و بازتاب مقاومت دلیرانه این زندانیان سیاسی بین مردم است.

همین الآن جوانها و مردم و خانواده زندانیان سیاسی با تجمعات خود چهره کریه «دولت اعتدال» را که در ده ماه سرکار بودنش رکورد اعدام را شکسته برملا کردن. زندانیان دلیر هم با شعار مرگ بر دیکتاتور خودشون سکوت سیاهی که رژیم می‌خواد در زندانها حاکم کنه را در هم شکستن و نشون دادند که با دست خالی و حتی در بند و زنجیر هم میشود دژخیم را به زانو درآورد و این پیام بال درآورده و همین روزها در تجمعات خانواده‌های دلیری که دنبال احقاق حقوق فرزندان زندانیشون هستن موج میزنه و البته این اعتراضات و این جمعیت هر روز بزرگتر و این اعتراض گسترده‌تر می‌شه.

به برادر خودم ابوالقاسم و همه زندانیان مقاوم دیگه هم صحبت برادر مسعود را یادآوری می‌کنم که:
گمان نکنید که تنها و بی‌کس و کار هستید! نه! در هر سلول و در هر زندانی که هستید، مردم ایران و افکار عمومی جهان با شما هستند، تا به آخر! و بدانید که از جرقه حریق برمی‌خیزد.

ما اشرفیها و اشرف‌نشانها و همه مردم ایران فقط و فقط با ایستادگی در مقابل این حکومت جانی و با این کلید طلایی می‌توانیم قفل زندان آخوندی را درهم بشکنیم و همه مردم ایران را آزاد کنیم با درود به همه زندانیان مقاوم و همه جوانان و خانواده‌های اشرف‌نشانی که از حقوق فرزندانشون بی‌محابا دفاع می‌کنن.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bae1802-7e3c-4159-a8d5-337554341c12"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات