728 x 90

سوريه,

شرکت مزدوران عراقی در کشتار مردم سوریه

-

 -
-
انقلابیون سوریه به فیلمی در موبایل یکی از مزدوران عراقی دست یافتند که در غوطه شرقی به هلاکت رسیده است، این فیلم شرکت این مزدوران در کشتار مردم سوریه و همچنین روحیه درهم شکسته آنان را افشا می‌کند.

تلویزیون اورینت:
فیلم جدیدی از موبایل یکی از کشته‌های مزدوران عراقی در حومه دمشق به دست آمده که متعلق به گروه موسوم به تیپ اسدالله غالب است.

بر اساس این فیلم این مزدوران در جبهه غوطه شرقی بر اثر ضرباتی که دریافت کردند فرسوده شده و موجی از اعتراض و نارضایتی در میان آنها شکل گرفته است.

مزدور عقیل الموسوی که معروف به ابی فاطمه است شخصاً این مزدوران جدید را توجیه می‌کند
 

کشته‌های این مزدوران در منطقه ملیحه  روی زمین مانده است و همزمان درگیریها در این شهر استراتژیک که به‌عنوان ورودی بقیه شهرها و روستای غوطه شرقی است به‌شدت ادامه دارد.
 

بر اساس گفته شبکه شام، تیپهای ارتش آزادی و گردانهای جبهه اسلامی تعدادی از تجهیزات و ادوات نظامی از جمله دو تانک نیروهای اسد و مزدوران آن را منهدم کردند. رزمندگان از سلاحهای سنگین و نیمه سنگین استفاده کردند

در غرب غوطه شرقی و ورودیهای پایتخت به سمت محله قابون سرتیپ مزدور «سمیرابراهیم الشیخ» مدیر نیروهای شناسایی اسد به کمین رزمندگان افتاد، رسانه‌های اسد کشته شدن او را تأیید کردند، بعد از انفجار ساختمان ترابری نظامی در حرستا در اواخر 2013 او بالاترین درجه‌داری ارتش اسد است که به هلاکت می‌رسد.

این صدای تماس مزدوران حزب‌الشیطان در مزارع رنکوس در منطقه قلمون است که رزمندگان شنود کرده‌اند و نشان‌دهنده ترس و شکست این مزدوران است که در کنار نیروهای اسد تلاش می‌کردند این منطقه را به کنترل خود درآورند.

کمیته هماهنگی انقلاب در قلمون از درگیریهای شدیدی در رنکوس تا شهر ناصریه خبر داد. رزمندگان یک تانک و لودر نظامی را منهدم کردند و یک بی.ام.پی را نیز در روستای بخعه از بین بردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff22152e-d216-4d80-a517-56ac384e6c66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات