728 x 90

-

برلین - گردهمایی نوروزی در همبستگی شخصیتهای سیاسی آلمان با مقاومت ایران و مجاهدان لیبرتی

-

 -
-


کلاس بر سر، سردبیر پیشین تلویزیون کانال 2 آلمان

میهمانان محترم، دوستان عزیز
خانم رجوی یک زن سیاستمدار و ستایش‌انگیز و یک بانوی ایرانی بزرگ است. او امید ایران نو، آزاد و دموکرات و یک ایران بهتر است. جشن سال نوی ایران، جشن این امیدواری است. جشن خوشبختی است و جشن پیروزی و جشن غلبه خوبی بر بدی.
سلام من قبل از همه برای ساکنان کمپ لیبرتی در عراق است. آنها بیش از همه سزاوار خوشبختی هستند. آنچه که از سالها پیش آنجا اتفاق می‌افتد، یک فضیحت و جنایت از نظر انسانی است. این خود فاجعه است که انسانهای مخالف رژیم ملاها همواره جسم و جانشان مورد تهدید قرار می‌گیرد.
در 8ماه گذشته، زمانی که روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور به‌اصطلاح میانه‌رو به قدرت رسیده، 52تن از ساکنان اشرف به قتل رسیده‌اند.
از آن جهت حائز اهمیت است، که در میان 52 قربانی این حمله به کمپ اشرف در تاریخ اول سپتامبر 2013، پنج خبرنگار و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی آی ان تی وی (سیمای آزادی) قرار داشتند.
آنها همکاران من بودند که در این عکس شما آنها را مشاهده می‌کنید: امیر نظری، سعید اخوان، امیر حسین افضل نیا، رحمان منافی و یاسر حاجیان.
این همکاران کمک کرده بودند که دستگاه ترور دولتی علیه ایرانیان در تبعید در افکار عمومی افشا شود.
من در مقابل کسانی که زندگی خود را برای آزادی ایران فدا کردند، سر تعظیم فرود می‌آورم.
رسانه‌های جهانی که به کشتار و مرگ این انسانها اشاره کرده بودند، به‌سادگی از آن گذشتند. قطعاً در خاورمیانه درگیریهای بزرگتر و خونبارتری وجود دارد ولی نباید فراموش کرد که مسأله کمپ لیبرتی از نظر سیاسی قابل حل بوده است. این موضوع را نباید هیچ‌گاه از یاد برد.
به من اجازه بدهید که در یک چنین روز سرشار از امیدواری اشاره کنم که برای جلوگیری از جنایتهای بعدی، باید برای پناهندگان ایرانی در عراق اقدامات بیشتری صورت گیرد. این انسانها در معرض خطر جانی قرار دارند. سازمان ملل حفاظت از جان ساکنان کمپ را رعایت نکرده است. آمریکا، اتحادیه اروپا و دولت آلمان از مدتها پیش در پذیرش این پناهندگان تعلل می‌کنند.
بنابراین باید فشار بر سیاست بین‌المللی و رژیم ایران افزایش یابد. چنان‌چه رژیم ایران بخواهد به‌صورت جدی به جامعه ملتها برگردد، نباید مذاکرات تنها به توافق هسته‌یی محدود شوند. رژیم ایران باید به‌طور جدی حقوق‌بشر و آزادی بیان و مطبوعات را رعایت کند.
اجازه بدهید به‌عنوان یک روزنامه‌نگار به یک مورد دیگر اشاره کنم:
روحانی قولهای زیادی داده است. اما هنوز برای 700روزنامه‌نگار در ایران ممنوعیت شغلی وجود دارد. اخیراً ادامه انتشار یک روزنامه در ایران ممنوع گردید زیرا این روزنامه نسبت به مجازات سنگسار نظر انتقادی داشته است. از آزادی بیان صحبت می‌شود ولی واقعیت این است که هنوز سانسور وجود دارد. هنوز دیکتاتوری حاکم است. انسانها خودسرانه طعمه و شکار حاکمان شرور می‌شوند. اعدام زندانیان سیاسی کمتر نشده است.
به‌رغم این‌که به‌عنوان یک خبرنگار و از جنبه حرفه‌یی من متعهد به فاصله گرفتن و بیطرفی سیاسی هستم، اما در این موضوع فعال هستم زیرا نمی‌خواستم نظاره‌گر رنج و جنایت بیشتری باشم.
در یک چنین روز پر امیدی مثل امروز من روی عقلانیت و انسانیت انگشت می‌گذارم. من صرفاً امیدوار نیستم بلکه اطمینان دارم که کوشش ما در این زمینه به هدر نخواهد رفت.
ما بهار را جشن می‌گیریم. امیدوارم که برای تمام ایرانیان و خصوصاً برای ایرانیان در کمپی که نام «لیبرتی (آزادی) » بر خود دارد ولی در واقع یک زندان است، این بهار به بهار رهایی تبدیل شود. این آرزوی من برای همگی ما است.

مرضیه نوین، نماینده ملیت آذری

به‌نام خدا و به‌نام آزادی و به‌نام خلق قهرمان ایران
سال جدید و فرارسیدن نوروز و بهار طبیعت را به فرزندان دلیر خلق مخصوصاً به گوهران بی‌بدیل آزادی در زندان لیبرتی و به رهبر استوار مقاومت، آقای مسعود رجوی، و رئیس‌جمهور برگزیدهٴ شورای ملی مقاومت، خانم مریم رجوی و تمامی اعضا و هواداران شورای ملی مقاومت و تمامی زندانیان سیاسی در زندانهای رژیم جنایتکار آخوندی و تمامی هموطنان مبارز و آزادیخواه آذری در سرزمین مبارزان راه آزادی، ستارخان و باقرخان و حیدر عمو اوغلو و خیابانی در ایران تبریک می‌گویم. امیدوارم که با مبارزه و با اتحادمان با تمامی خلقهای ایران زمین، سال 1393سال سرنگونی کفتاران حاکم بر ایران باشد.

مجید باقری، نماینده ملیت کرد

عزیزان سلام
به‌مناسبت فرارسیدن سال جدید، تبریکی گرم و پرشور به همه شما هموطنان به‌خصوص به هموطنان کرد تقدیم می‌داریم.
سلام بر کرمانشاه، سقز، سنندج، ساوجبلاغ، مهاباد،
سلام بر آن عزیزانی که در سی سال گذشته دست از آزادگی و آزادیخواهی برنداشتند،
سلام بر عزیزانمان در لیبرتی، که تشنه در آتش و خون، اما از دست عسس آب نمی‌گیرند.
عزیزان، رژیم ارتجاعی و خونریز، 30سال است خون می‌مکد، و چشمانمان را با اشک خون می‌خواهد، سردشت و سقز و سنندج و ساوجبلاغ (مهاباد) را غرق خون کرده،
عزیزان به‌پا خیزید تا این رژیم ارتجاعی را سرنگون کنیم تا سال آینده بر سر سفره هفت سین، سبزه و سنبل و سرود شادی و پایکوبی باشد.
شادی‌تان را آرزو دارم، هر روزتان نوروز باد

میلاد ماهوتچیان انجمن جوانان و دانشجویان هانوفر
خانمها و آقایان، نام من میلاد ماهوتچیان است، از انجمن جوانان دموکرات ایرانی
نوروز و رسیدن بهار به دانشجویان و دانش‌آموزان ایران، به جوانان و قیام‌آفرینان مبارک باد
در سالی که گذشت شما دانشجویان و جوانان سراسر ایران، عرصه را بر حاکمان ضدایرانی که میهن عزیزمان را اشغال کرده‌اند، تنگ کردید.
از دانشگاههای تهران تا دانشگاه شهرکرد، از دانشگاه جندی شاپور تا فردوسی، از دانشگاه زاهدان تا تبریز و جای جای محلات و خیابانهای میهن.
شما فریاد اعتراض خود را علیه سرکوب بی‌حد و حصر و اعدام بلند کرده و نشان دادید که جوانان و دانشجویان در مقابل خامنه‌ای یا عنتر جدیدش روحانی سازش‌ناپذیرند، نه مدره نمایی، نه ادای اعتدال هرگز جوانان و ملت ایران را از نبرد برای آزادی منحرف نمی‌کند.
وقتی صبا در اشرف خطاب به همه ما گفت که تا آخرش ایستاده‌ایم، وقتی سعید و رحمان و یاسر و امیر در همان سنگر، حماسه‌یی فراموشی‌ناپذیر از فداکاری در راه خلق و میهن‌شان را از خود نشان دادند، خمینی لرزید و خامنه‌ای ترسید و خوب می‌دانست که آنها در سراسر ایران و دنیا تکثیر شدند.
به همین دلیل خطاب به یاران عزیزمان در لیبرتی می‌گوییم که شما با ایستادگی و پایداری همه قلبهای جوانان در داخل و خارج از ایران را فتح کردید و تبدیل به سمبلی برای همه شدید. ایستادگی کنید که نبرد آخر نزدیک است و مطمئن باشید که همه ما، جوانان را نیز در روز نبرد آخر در کنار خود خواهید داشت.
متشکرم
پیام تبریک انجمنهای نوجوانان ایرانی در آلمان ـ کیارش نوری نیک

با تبریک سال نو به همه خواهران و برادرانم در زندان لیبرتی و همه هموطنان در داخل و خارج میهن در زنجیر
در ابتدا و قبل از هر چیزی نوروزی پیروز و سالی پر از سرزندگی، شادابی و بهروزی برایتان آرزو می‌کنم.
من به‌عنوان صدایی از جوانان و دانش‌آموزان ایرانی به تمامی خواهران و برادران عزیزم در زندان لیبرتی می‌گویم که منشأء انگیزش ما شما هستید و ما ایران را با کمک شما آزاد خواهیم ساخت این رژیم می‌خواهد با انبوه سرکوب و خفقان جوانان ایرانی را از مقاومت قطع بکند و مانع از این بشود که آنها مجاهدین را بشناسند اما اون کور خونده است ما جوانان ایرانی در سال 93 با عزمی صد برابر راه شهدایی چون سعید اخوان، یاسر، رحمان، امیر نظری و... را ادامه می‌دهیم و با کمک یکدیگر رژیم را سرنگون کرده و ایرانی نو می‌سازیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53876c54-d191-46e6-b6c5-7b9137fb7bed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات