728 x 90

خانواده زندانيان ,

مادر زندانی سیاسی زانیار مرادی: فرزندان ما چه بر سر دار و چه در کنار ما آینده را میسازند

-

مادر  زاینار مرادی
مادر زاینار مرادی
آمینه قادری مادر زندانی سیاسی محکوم به اعدام زانیار مرادی خواستار آزادی فوری فرزندش شد. وی طی پیامی به‌مناسبت سال جدید گفت: مادران شیرمردان محبوس در زندانهای رژیم ضدانسانی، از حق مادری‌شان کوتاه نخواهند آمد.

مادران زندانیان سیاسی در ایران بهتر از هر کسی می‌دانند که فرزندان آنها جرمی را مرتکب نشده‌اند و تنها به‌دلیل ابراز عقیده و فکرشان، سالهای طولانی حبس را تحمل می‌کنند. مگر نه این‌که ما فرزندانمان را با خون و دل بزرگ کرده‌ایم! هیچ مادری فرزندش را برای ارتکاب جرم و جنایت‌بار نمی‌آورد؛ فرزندان ما تنها به جرم آزاداندیشی و آزادیخواهی در زندانهای رژیم ایران، در زیر شکنجه و در شرایط غیرانسانی هستند.

فرزندان ما چه بر سر دار روند و چه در کنار ما و در کنار خانواده باشند؛ باز هم آینده را آنها خواهند ساخت؛ آینده‌ روشنی که لبریز از آزادی و عدالت و انسانیت است. فرزند من جانی را نستانده و هرچه زودتر باید از زندان آزاد شود. از جامعه جهانی، درخواست می‌کنم، صدای مادران زندانیان سیاسی باشند و هرچه در توان دارند بگذارند تا فرزندان ما اعدام نشوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d9dcc95-3aa7-462d-9beb-2cab18e13020"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات