728 x 90

اعتراض عليه مالكي,

تهاجم به مرکز تیپ هشتم نظامیان مالکی توسط نیروهای عشایری

-

 -
-
تلویزیون الرافدین به‌نقل از یک منبع در فرماندهی عملیات الانبار گزارش داد: مرکز تیپ هشتم عراق مورد آتشباری موشکی قرار گرفت که منجر به آتش سوزیهای عظیمی در این مرکز شد. بنا‌ به این گزارش دو خودروی هامر در درگیری با نیروهای عشایر در جاده واقع در شمال سامراء تخریب شد»

الرافدین همچنین گزارش داد: در جزیره الخالدیه در الانبار نیروهای عشایر دو خودروی هامر متعلق به نظامیان مالکی را به غنیمت گرفتند. خدمه این دو خودرو نیز به اسارت عشایر درآمدند.

همچنین بر اثر انهدام خانه‌ای در الانبار که نظامیان مالکی آن را به مرکز خودشان تبدیل کرده بودند، 14تن از نظامیان مالکی کشته شدند».

تلویزیون الجزیره به‌نقل از شاهدان گزارش داد در شهر فلوجه که نزدیک به چهار ماه است در محاصره نظامیان مالکی است طی درگیریهایی میان نیروهای عشایر و نظامیان مالکی 7تن از نظامیان مالکی کشته شدند.


به گزارش تلویزیون بغداد شیخ علی بصری عضو شورای علمای فلوجه گفت: تا زمانی که نوری مالکی در قدرت است مشکل الانبار حل نخواهد شد. چون مالکی به سیاست خود در آتشباری و کوچ دادن در الانبار ادامه می‌دهد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31f646e7-1900-4a48-9c9c-6ad033b79be9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات