728 x 90

گفته ها و نا گفته ها,

گفته‌ها و نا گفته‌ها از میان روزنامه‌های رژیم ۲۰اسفند ۱۳۹۲

-

گفته‌ها و ناگفته‌ها - رسانه‌های رژیم
گفته‌ها و ناگفته‌ها - رسانه‌های رژیم
صفحات اول روزنامه‌های حکومتی از هر دو باند روز سه‌شنبه 20اسفند، دست آوردهای سفر فضاحت‌بار کاترین اشتون به تهران را برای رژیم و برای اشتون به نمایش گذاشته‌اند:

جوان: دیدار با اپوزیسیون و برنامه‌هایی برای ایجاد تنش، مأموریت پنهان اشتون بود
دیپلومات هسته‌یی پرونده فتنه و تنش را هم ورق زد

جوان: واکنش افخم به دیدار اشتون با برخی فعالان زن، هماهنگ نشده بود به سفارت اتریش تذکر رسمی دادیم

جوان: سفر حقوق‌بشر اشتون در راستای تقسیم کار با دولت آمریکا

جوان: تست حقوق‌بشری اشتون در دیدار با فتنه‌گران

جوان: فعال فتنه: ملاقات با اشتون هماهنگ شده بود. من یک دعوتنامه رسمی دریافت کردم.

جهان صنعت: وقتی اشتون لایی می‌کشد!

رسالت: خانم اشتون از کدام حقوق‌بشر دم می‌زنید / انسانها را قتل‌عام می‌کنید نامش را حقوق‌بشر نهاده‌اید؟

شرق: یک دیدار «کاترین» انتقاد برانگیز شد «اشتون» رفت «ظریف» زیر ضرب
 
جهان صنعت: وقتی خانم اشتون لایی می کشد!

در صفحات داخلی روزنامه‌ها، تاثیر معکوس سیاست مماشات با رژیم زهر هسته‌یی خورده، در تشدید تخاصمات باندی در رأس نظام و تا مرز تهدید به حذف روحانی، مهر دیگری بر شکست سیاست ننگین استمالت با رژیم ولایت‌فقیه است، چون باند ولی‌فقیه از جزیی‌ترین تغییر فقط پیام سرنگونی می‌گیرد:
مردم‌سالاری: باهنر نایب‌رئیس مجلس با اشاره به دیدار کاترین اشتون با فعالان زن در ایران گفت: اگر خانم اشتون تصور می‌کند که ایران هم اوکراین بوده و قصد مداخله دارد بهتر است از بزرگترهای خود سؤال کند تا بداند در اشتباه بوده و نمی‌تواند کاری از پیش برد.

رسالت: اولا: در حالی که اجازه نقد چند و چون توافق ژنو را در داخل نمی‌دهند. باید به افکار عمومی پاسخ دهند که آیا ملاقات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محکومین فتنه و حمایت از آنها هم جزء توافقات ژنو است؟
ثانیا: حمایت اجانب از کسانی که در کارنامه سیاسی آنها مبارزه مسلحانه با نظام وجود دارد چه معنی دارد؟
اگر خانم اشتون دلش برای نقض حقوق‌بشر در ایران سوخته چرا با خانواده 17هزار نفر شهدای ترور و خانواده شهدای هسته‌یی ملاقات نمی‌کند. اینها سؤالاتی است که متأسفانه پاسخی برای آن نیست.

کیهان: سؤالی که پاسخ روشن می‌خواهد مذاکره یا مداخله اشتون در ایران دنبال چیست؟
سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران، نشان می‌دهد این اتحادیه پروژه فشار به ایران در قالب به‌اصطلاح «حقوق‌بشر» را دنبال می‌کند و متأسفانه برخی جریانهای و نگرش‌های داخلی نه تنها در این زمینه هوشیار نیستند بلکه شواهد نشان می‌دهد عده‌یی در برخی موارد در حال همراهی و تسهیل پروژه جدید غرب برای جمهوری اسلامی نیز هستند.

جوان: اگر دو دیدار مقامات اروپایی با اصحاب فتنه در تهران را با دیدار‌ها و هماهنگی‌های مقامات آمریکایی و اروپایی با منافقین و برخی سران فتنه در خارج و رویکرد‌های اروپایی و وزارت خزانه‌داری آمریکا را در کنار هم قرار دهیم، نشان می‌دهد که ابهامات قابل توجهی در رویکرد سیاست خارجی وجود دارد... باید به این سؤال پاسخ داده شود که آیا اگر ما مباحث دیگری مانند حقوق‌بشر با غربی‌ها نداشته باشیم، مباحث هسته‌یی به پیش نخواهد رفت؟

انعکاس سخنان دجالگرانهٴ روحانی در جلسه موسوم به روز شهید، و اعلام حمایت از سیاستهای جنگ‌افروزانه نظام و جنگ تحمیلی، به‌منظور آرام کردن باند رقیب، نه تنها از شدت حملات علیه او نکاسته بلکه در درون باند خودش هم بازتاب منفی داشته است:

مردم‌سالاری: گروه اقلیت... ، جیغ و فریادش را آن‌چنان بلندتر از اکثریت هوار می‌زند که یا سقوط کامل روحانی را رقم بزند یا در پایان سریال عقب‌نشینی‌های دولت، از روحانی یک تدارکاتچی برای خود بسازد! ظاهراً قرار است این بار رقیب، در بازی معکوس، وزیر ما را حتی اگر زده نشود در خانه آخرین شطرنج سیاسی تبدیل به سرباز کند!... در مقابل اما سیاست ورزی دولت نیز باید سویه‌های مقتدرانه‌ای را از خود نشان دهد. روحانی باید ثابت کند که از جایی به بعد حاضر به عقب‌نشینی نیست.
نه این‌که به تنگی نظر مخالفان «جمهوریت»، «آزادی» و «حقوق شهروندی» قرار بگیرد.


سایر عنوان عنوانهای روزنامه‌های سه‌شنبه انعکاس زهر خوران رژیم در عرصه‌های مختلف است:

جوان: تخلف آشکار دولتیها در واردات خودرو

جوان: در دولت روحانی مزد چگونه تعیین می‌شود مزد کارگر را چانه‌زنی تعیین می‌کند یا قانون

آفتاب یزد: عضو کمیسیون برنامه و بودجه: 150 نماینده مجلس یارانه می‌گیرند

آفتاب یزد: رئیس پلیس کشور خبر داد: افزایش 20 درصدی سرقت در کشور

آفتاب یزد: احمد پورنجاتی: صدا و سیما به جمعه‌بازار تبدیل شده است

تهران امروز: اجرای بی‌سر و صدای فازدوم یارانه‌ها؟ / عملیاتی شدن قانون یارانه و گرانی نیمی از حاملهای انرژی / دولت تا کنون به گرانی آب، برق، افزایش کار مزد جایگاههای سوخت اقدام کرده.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ff97a35-0357-42f9-ab80-baf71682baad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات