728 x 90

دراويش,

مریم رجوی: خیزش دارویش، نماد عصیان ونارضایتی جامعه ایران علیه رژیم آخوندها

-

مریم رجوی
مریم رجوی
خانم مریم رجوی، رئيس جمهور برگزيده مقاومت به دراویش بپاخاسته که با اعتصاب‌غذا و ایستادگی ارزشمند خود در برابر شکنجه و اسارت زندانیان سیاسی، یعنی یکی از فجیع‌ترین ستم‌های این رژیم قیام کرده‌اند درود فرستاد و خیزش آنان را نماد عصیان و نارضایتی لبریز شده جامعه ایران توصیف کرد.به پاخاستن دراويش، در پی قیام هموطنان بختیاری، آمادگی اجتماعی برای قیام رهاییبخش و سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه را بارز می‌کند.
به خصوص که این حرکت از همدلی و همراهی قلبی و عملی گسترده سایر هموطنان برخوردار شده و بسیاری از شهرهای دیگر ایران برای پیوستن به آنان روانه تهران می‌شدند.

حرکت شجاعانه دراویش و هموطنانی که به حمایت آنان شتافتند، یک نقطه کانونی اختناق حاکم یعنی وضعیت فاجعه‌بار زندانیان سیاسی را هدف قرار داده و ماشین سرکوب و تکیه‌گاه اساسی رژیم ولایت‌فقیه را به چالش کشیدند.
مریم رجوی عموم هموطنان به‌ویژه اشرف‌نشانها و جوانان دلیر را به حمایت فعال از دراویش و پیوستن به خیزش آنان فراخواند و تأکید کرد اکنون که بحران مرگباری رژیم ولایت‌فقیه را در هم پیچیده، و ضعف و تزلزل در سراپای آن رسوخ کرده، زمان برخاستن و زمان به ظهور رساندن اراده مردم ایران برای تغییر است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2a6c889-096d-4d6d-8f01-377142ac4006"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات