728 x 90

دراويش,

درگیری نیروی انتظامی با دراویش در اطراف دادستانی تهران و شلیک تیر هوایی

-

دستگیری   و سر کوب - آرشیو
دستگیری و سر کوب - آرشیو
با اعلام قبلی تحصن دراویش در مقابل دادستانی رژیم در تهران، از صبح امروز (17اسفند) یگان ویژه و لباس‌شخصی رژیم ورودیهای مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران را به‌شدت کنترل می‌کنند. در خیابانهای اطراف دادستانی مأموران انتظامی به دراویش حمله کردند و تعدادی از آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و دستگیر کردند. در مقابل حسینیهٴ دراویش گنابادی در خیابان بهشت، مأموران سرکوبگر تیراندازی هوایی کردند تا جمعیت را متفرق کنند.

طبق گزارش سایت مجذوبان نور؛ تعداد زیادی نیروهای یگان ویژه و لباس‌شخصی در خیابانهای پانزده خرداد، خمینی و مسیرهای منتهی به پارک شهر تهران مستقر شده‌اند و فضای امنیتی شدیدی در این مناطق حاکم کرده‌اند. استقرار اتومبیل‌های ون و اتوبوسهای مخصوص یگان ویژه در اطراف حسینیه امی‌رسلیمانی تهران کاملاً محسوس است و این نیروها هر گونه رفت و آمدی را کنترل می‌کنند.

بنا‌ به گزارشات رسیده بازداشت دراویش گنابادی در مسیرهای منتهی به شهر تهران نیز صورت پذیرفته که تا کنون تعدادی از اتومبیل‌های دراویش در نزدیکی تهران متوقف و ۸ تن از دراویشی که قصد رساندن خود به تهران را داشته‌اند بازداشت شده‌اند. این گزارشات همچنین از بازداشت یک درویش گنابادی به نام «بصیری از دراویش شهر اندیمشک» در نزدیکی پارک شهر تهران خبر می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27292968-dfd2-44f4-b57d-799c387f0762"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات