728 x 90

اعتصاب و تظاهرات در اهواز، شوش، ارومیه، کرج، خرم‌آباد، قزوین و مشهد+عکس و فیلم

اعتصاب و تظاهرات در اهواز، شوش، ارومیه، کرج، خرم آباد، قزوین و مشهد
اعتصاب و تظاهرات در اهواز، شوش، ارومیه، کرج، خرم آباد، قزوین و مشهد

شهرهای اهواز، شوش، ارومیه، کرج، خرم‌آباد، قزوین و مشهد شاهد اعتصابات و اعتراضات کارگران و سایر اقشار میهنمان بودند:

 

تظاهرات کارگران فولاد اهواز

صبح امروز دوشنبه کارگران فولاد اهواز در خیابانهای این شهر دست به تظاهرات زدند.

آنان شعار می‌دادند می میریم می‌ایستیم حقمونو می‌گیریم

کارگران فولاد اهواز امروز همچنین در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند و شعار می‌دادند:

عزا عزاست امروز روز عزاست امروز زندگی کارگر روی هواست امروز ‎و کارگر می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد.

کارگران فولاد اهواز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان در اعتصاب به‌سر می برند

شوش: دهمین روز اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه

کارگران تمامی‌بخشهای نیشکر هفت‌تپه خوزستان امروز دوشنبه برای دهمین روز به اعتصاب و اعتراض خود ادامه دادند. آنها در اعتراض به واگذاری این شرکت به عوامل غارتگر رژیم دست به اعتصاب و اعتراض زدند. کارگران بر ادامه اعتصاب تا رسیدن به خواسته‌هایشان تأکید کردند.

یکی از کارگران اعتصابی می‌گوید: ” بیش از دو ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده‌ داریم. آن‌قدر وضع مالی‌مان خراب شده که همه منطقه فهمیده‌اند. مغازه‌داران شوش مدتهاست که دیگر به ما جنس نسیه نمی‌فروشند. بگذریم از مصائب دیگری که داریم. نه خانه به ما کرایه می‌دهند و نه بانکها به ما کارگران هفت‌تپه تسهیلات می‌دهند.“

یکی دیگر از کارگران می‌گوید:”مدتهاست که حق بیمه ما واریز نشده است و شغل ما جزء شغلهای زیان آور محسوب نمی‌شود و با وارد نشدن شغل ما در لیست مشاغل زیان آور بیمه، از مزایای بازنشستگی پیش از موعد هم برخوردار نیستیم. ما تا برآورده شدن خواستهایمان به اعتراضمان ادامه خواهیم داد.“

 

ارومیه:‌ اعتصاب کارکنان پروژه انتقال آب

اعتصاب کارکنان و کارگران پروژه انتقال آب در ارومیه روز دوشنبه نیز ادامه داشت. آنها در اعتراض به پرداخت نشدن پنج ماه حقوق و اضافه کاری خود، چند روز است اعتصاب کرده‌اند و از رفتن به‌سر کار، خودداری می‌کنند.

 

کرج: ‌تجمع پرسنل بیمارستان موسوم به امام

پرسنل بیمارستان خمینی کرج روز دوشنبه برای چندمین بار در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۰ماه حقوق عقب افتاده، در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند. آنها روز گذشته این تجمع را در مقابل شهرداری رژیم در این شهر برگزار کردند.

کرج.ادامه تجمع اعتراضی پرسنل بیمارستان موسوم به امام

کرج.ادامه تجمع اعتراضی پرسنل بیمارستان موسوم به امام

اعتصاب رانندگان در خرم‌آباد

رانندگان تاکسی در خرم‌آباد روز دوشنبه در اعتراض به بی‌کفایتی کارگزاران رژیم و نداشتن کنترل بر سیستم جابه‌جایی مسافران در این شهر اعتصاب کردند.

خرم‌آباد. اعتصاب و تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی

خرم‌آباد. اعتصاب و تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی

اعتصاب رانندگان در قزوین

رانندگان تاکسی در قزوین روز دوشنبه در اعتراض به اخاذی کارگزاران رژیم دست به اعتصاب زدند. رانندگان معترض گفتند شرکتهای حمل‌ ونقل رژیم باید در ازای این اخاذی، امکانات رفاهی نیز در اختیار رانندگان قرار دهند.

 

اعتصاب رانندگان در مشهد

در مشهد نیز رانندگان سواری کرایه بین‌المللی مشهد-هرات در پایانه مشهد اعتصاب کردند. این اعتصاب در اعتراض به گمرک رژیم صورت می‌گیرد که از روز یکشنبه از سواریهای مسیر مشهد-هرات و بالعکس خواسته است مابازای هر نفر سیصدهزار تومان خروجی بدهند. در صورتی که کرایه دربست هر ماشین سیصد و هشتاد هزار تومان است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9ad19fa-67b7-49b9-b8e4-ef1db9670a95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات