728 x 90

هراس از قيام,

زوزه‌های وحشت ولی‌فقیه ارتجاع از خطر «تغییر نظام» و اعتبار جهانی مقاومت ایران

-

خامنه‌ای
خامنه‌ای
ولی‌فقیه ارتجاع باز هم تاب تحمل را از دست داد، و در واکنش به سفر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت به نروژ و استقبال جهانی از «تغییر نظام» جهل و جنایت آخوندی و جایگزینی آلترناتیو دموکراتیک در ایران، زوزه‌های وحشت سرداد. به‌خصوص که خامنه‌ای می‌بیند جرعه زهر اتمی و نمایشهای کاذب برای عرضه نظام به «استکبار» هم مفید فایده نبوده و تحولات و قیامهای ضددیکتاتوری و پیشرویهای مقاومت مردمی، از پایان کار دیکتاتوری دینی هم خبر می‌دهد.

توجه شما را به نمونه‌یی از غیظ و کین حکومت آخوندی در تلویزیون رژیم جلب می‌کنیم:
«مجری: رویای تغییر نظام ایران در همنشینی و شب نشینهای مقامات غربی با جماعت تروریست

خبرنگار: این‌جا شهر اسلو پایتخت نروژ، جایی که گروهک تروریستی منافقین با حمایت و دعوت مقامات نروژ نشستی با نام تغییر و دموکراسی در ایران برپا می‌کنند.

نمایندگان پارلمان نروژ و رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک از طرف آمریکا به‌عنوان سخنرانان اصلی در سخنانی از این گروهک حمایت و هرآنچه که باید ضد کشورمون بگند، می‌کند.

البته اعضای کمیسیون خارجی و دفاع پارلمان نروژ هم بدون در نظر گرفتن جایگاه تروریستی این گروهک با سرکرده منافقین نشستی اختصاصی برپا می‌کنند.

از این نوع نشست، دو هفته قبل هم در پاریس برگزار شد و جان بولتون صهیونیست آمریکایی چیزی برای منافقین کم نگذاشت.

جان بولتون: این به‌طور خاص موجب خوشحالی من است که امروز تحت شعار تغییر حکومت ایران در میان شما باشم.

خبرنگار: جالبه که سخنرانان و شرکت کنندگان این نوع نشستها اعلام کردند که هم نشینی با یک جماعت تروریست رو یک افتخار بزرگ می‌دونند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1ff87c0-505e-40b3-ae4e-93ec4cc74eb8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات