728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

درگیری مردم با نیروهای سرکوبگر انتظامی و تجمعات اعتراضی در چندین شهر ایران

-

روستای گچین بندرعباس
روستای گچین بندرعباس
درگیری مردم با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در منطقه گچین بندرعباس.
تجمع های اعتراضی مردمی در اصفهان و کرمانشاه.
اعتراض کارگران در چالوس و دهلران.
اعتصاب دوتن از وکلای دراویش زندانی در اوین.

ـ مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی روز چهارشنبه هفتم اسفند به بهانه قاچاق سوخت به روی مردم در منطقه گچین بندرعباس آتش گشودند. مردم که از این جنایت به خشم آمده بودند متقابلاً با مأموران نیروی انتظامی درگیر شدند و پاسخ شلیکهای آنها را با سلاح دادند. گفته می‌شود چهارشنبه شب از ساعت 21 الی 23 در این منطقه صدای تیر اندازی زیادی به‌گوش می‌رسید. از تلفات این درگیری هنوز اطلاعی در دست نیست. این درگیری در حالی صورت گرفت که آخوند روحانی، در بندرعباس به‌سر می‌برد.

تعدادی از کارگران شرکت جهاد نصر در چالوس در اعتراض به پرداخت نشدن هشت ماه حقوق عقب‌افتاده خود اعتصاب کردند.. کارگران معترض راههای ورودی و خروجی شرکت را مسدود کردند و شعارهایی علیه کارگزاران رژیم سردادند. یکی از کارگران به‌عنوان یک حرکت اعتراضی قصد آتش زدن خود را داشت که سایر کارگران مانع این اقدام او شدند.

کارگران کارخانه سیمان دهلران روز چهارشنبه 7اسفندماه جاری مجدداً دست به اعتصاب زدند. آنان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و حق بیمه دست از کار کشیدند.

جمعی از مردم شهرک آزادگان در نجف آباد اصفهان روز چهارشنبه 7اسفند با تجمع در مقابل اداره مخابرات رژیم در این شهر به خودداری رژیم آخوندی از کابل کشی برای سیستم تلفن اعتراض کردند.

گروهی از مردم کرمانشاه روز پنجشنبه هشتم اسفند در مقابل اداره بازرگانی رژیم تجمع اعتراضی برگزار کردند و به‌نحوه اجرای طرح ضدمردمی توزیع سبد کالا اعتراض کردند.

جمعی از دانشجویان منطقه منظریه همایون شهر اصفهان روز چهارشنبه 7اسفند تجمع کردند و به مشکلات ایاب و ذهاب اعتراض کردند.

مردم شهرک مروارید واقع در منطقه خوراسگان اصفهان روز سه‌شنبه ششم اسفند به نبودن امکانات اولیه نظیر آب، برق و گاز تجمع کردند.

رژیم ضدبشری آخوندی یک زندانی کرد را پس از ده سال حبس، در زندان مرکزی سنندج بدار آویخت. این زندانی31ساله که حسین محمدی نام داشت، روز چهارشنبه هستم اسفند در حالی به دست دژخیمان رژیم ضدبشری اعدام شد که پرونده پزشکی فعال داشت و از مشکلات روانی رنج می‌برد.

حمیدرضا مرادی و مصطفی دانشجو، دو زندانی سیاسی بند 350 زندان اوین با وجود وخیم بودن وضعیت جسمی دست به اعتصاب دارو زدند. این دو زندانی سیاسی از وکلای دراویش هستند.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی دژخیمان رژیم آخوندی روز چهارشنبه هفتم اسفند، زندانی سیاسی حمید نوید را که در بند 350 اوین محبوس است به نقطه نامعلومی منتقل کردند. هنوز از وضعیت این زندانی سیاسی اطلاعی در دست نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88482285-cd5c-47ed-beb6-7852be1ed4c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات