728 x 90

بن بست اتمي,

پل زدن میان زهر اتمی و قیام اوکراین؟

-

تظاهرات صدهزاری نفری مردم اوکراین در حمایت از پیوستن به اتحادیه اروپا
تظاهرات صدهزاری نفری مردم اوکراین در حمایت از پیوستن به اتحادیه اروپا
پل وحشت میان زهر اتمی و قیام اوکراین فقط یک توصیف ژورنالیستی از آنچه در مطبوعات آخوندی آمده نیست. ترجمان اظهارات مهره‌های رژیم از هر دو باند است. آنها به اشکال مختلف بین مذاکرات اتمی و قیام دیکتاتور برانداز اوکراین پل می‌زنند و نسبت به آینده‌یی نظیر یاناکوویچ، به یکدیگر هشدار می‌دهند. نمونه‌اش اظهارات مهرهٴ ولایت حسین نجابت عضو کمیسیون انرژی مجلس ارتجاع است که این پل وحشت را به‌روشنی ترسیم کرده و به دولت حسن روحانی هشدار می‌دهد که گره زدن سرنوشت نظام به مذاکرات اتمی بسیار خطرناک است. می‌گوید دو هفته طول نکشید که اتفاقات اوکراین به تغییر دولت ختم شد. می‌گوید حواستان جمع باشد داریم با «دشمن» مذاکره می‌کنیم. «آنچه من در مورد اوکراین می‌گویم بسیار مهم است». بی‌مهابا بین پیامدهای زهر خوران و قیام اوکراین پل می‌زند و ابراز وحشت می‌کند. این اظهارات یک مهرهٴ ولایت در مجلس است که بر خطر ادامه مذاکرات هسته‌یی تأکید می‌کند. همین پل زدن و ابراز وحشت در اظهارات پاسدار لاریجانی که در سمت رئیس مجلس ارتجاع مذاکرات هسته‌یی را بسیار مفید و ضروری می‌داند نیز دیده می‌شود. آنجا که روزگذشته خطاب به نمایندگان مخالف توافقنامه در مجلس آخوندی هشدار داد و گفت مستند صحبت کنید و خطاب به رسانه‌های باندی گفت: صاحبنظران سیاسی و اصحاب رسانه‌ها نباید فضای گفتگو را به مسائل حاشیه‌ای بکشانند وبا جدال بر سر آنها ذهن جامعه را منحرف و بازار بگومگو و سوظن را رونق دهند. چرا که این مایهٴ خسارت برای کشور است.

پل زدن میان زهر اتمی و قیام اوکراین از این جهت در ابراز وحشت همهٴ باندهای رژیم بارز است که ریشه مشترک در احساس خفگی آنها به علت هر چه تنگ‌تر شدن حلقه طناب بحرانها و تحریمها برگردن نظام ولایت دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/96e89a3e-ceed-46b1-8d29-b817fd2b5ddb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات