728 x 90

سوريه,

ضربات جدی رزمندگان ارتش آزادی به انتقام جنایات شبه‌نظامیان اسد و مالکی

-

تهاجمات رزمندگان ارتش آزادی سوریه
تهاجمات رزمندگان ارتش آزادی سوریه
تلویزیون اورینت:
شبه‌نظامیان عراقی تیپ موسوم به ابولفضل العباس در شهرک خناسر در حومه جنوبی حلب 26تن از مردم بی‌دفاع را کشتند
همزمان حومه شمالی حلب و شهرکهای آن هدف بمباران با بشکه‌های انفجاری قرار گرفت که باعث قربانی شدن تعدادی از غیر نظامیان شد.
در عین‌حال رزمندگان سوری یورش نیروهای رژیم برای پیشروی در منطقه صنعتی حلب را در هم شکستند و یک هواپیمای میگ که منطقه را بمباران می‌کرد مورد اصابت قرار دادند. همچنین در جبهه عزیزه حلب رزمندگان شماری از نیروهای دشمن را به هلاکت رساندند.
با وجود تعدد جبهه‌های نبرد و درگیری رزمندگان با شبه‌نظامیان داعش در شهر حلب و حومه آن آنان به پیشروی خود ادامه می‌دهند. یکی از این جبهه‌های نبرد منطقه صنعتی حلب است.
طی روزهای اخیر نیروهای رژیم اسد بارها تلاش کردند این منطقه را اشغال کنند. آخرین یورش آنها از سمت تیپ 80 در بخش الزیتون و منطقه شیخ نجار حلب صورت گرفت.
در این منطقه رزمندگان یک هلیکوپتر رژیم را مورد اصابت قرار دادند و آن را مجبور به فرود در مجتمعهای وزارت دفاع کردند.
رزمندگان همچنین لحظه هدف قرار گرفتن یک هواپیمای میگ را در شرق شهر حلب مستند کردند. این هواپیما مناطق میان زندان مرکزی حلب وشیخ نجار و نقارین را بمباران می‌کرد.
بعد از این‌که رزمندگان توانستند دروازه زندان مرکزی حلب را منفجر کنند درگیریهای سنگینی به‌وقوع پیوست. هم زمان رژیم اسد بیش از 10 بشکه انفجاری را بر روی این منطقه پرتاب کرد.
در حومه جنوبی حلب نیز رزمندگان تعدادی از نیروهای رژیم را در روستای عزیزه به هلاکت رساندند و یک خودروی متعلق به آنها را منهدم کردند. در جبهه‌ای دیگر رزمندگان تمامی ساختمانهای تحت کنترل نیروهای دشمن را تصرف کردند و با موشکهای دست‌ساز تجمعات آنها را زیر آتشباری گرفتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5053939b-bbf3-42b7-aac5-d357e62282b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات