728 x 90

-

یولیا تیموشنکو رهبر اپوزیسیون اوکراین پس از سقوط کاخ ریاست‌جمهوری از زندان آزاد شد

-

خبر آزاد شدن یولیا تیموشینکو نخست وزیر سابق اوکراین
خبر آزاد شدن یولیا تیموشینکو نخست وزیر سابق اوکراین
به گزارش خبرگزاری فرانسه تیموشنکو رهبر اپوزیسیون زندانی اوکراین آزاد شد. خبرگزاری فرانسه گفت، یولیا تیموشنکو رهبر اپوزیسیون اوکراین که در سال 2011 به اتهام استفاده از قدرت زندانی به 7سال زندان محکوم شده بود، آزاد شده است. به گزارش خبرگزاری فرانسه تیموشنکو در حالی که از بیمارستانی که در آن تحت مراقبت بود و به‌خاطر جراحت شدید کمر تحت مداوا بود؛ خارج می‌شد، برای هوادارانش دست تکان داد.
تلویزیون سی.ان.ان گزارش داد: در حال حاضر هیچ نیروی دولتی در کاخ یا اطراف آن حضور ندارند.. اعضای پارلمان یک متحد یولیا تیموشینکو نخست‌وزیر سابق را به‌عنوان رئیس جدید پارلمان انتخاب کردند. در کیف تظاهر کنندگان کماکان در میدان استقلال حضور دارند و اقدام به جشن و آتش‌بازی و ترقه بازی می‌کنند و می‌گویند تا مشخص شدن قطعی اوضاع میدان استقلال را ترک نخواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه ویکتور یانوکوویچ رئیس‌جمهور اوکراین روز شنبه تکذیب کرد که وی در نظر دارد، استعفا بدهد. وی به یک ایستگاه تلویزیونی محلی در خارکف Kharkiv شهری در شرق اوکراین گفت: ”من کشور را به هیچ‌کجا ترک نمی‌کنم. من تصمیم ندارم استعفا دهم. من رئیس‌جمهور منتخب هستم“.
اما در خیابانهای کی یف حضور دارند و به‌خاطر سقوط کاخ ریاست‌جمهوری و فراری دادن یانوکوویچ به جشن و پایکوبی مشغول هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f85ef27-b65d-4c68-b470-9bd623d2a817"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات