728 x 90

سوريه,

تلویزیون سی.ان.ان: گوشه‌یی از جنایات شبه‌نظامیان داعش در سوریه

-

مزدوران داعش
مزدوران داعش
اخیراً تصاویری از جنایات داعش در سوریه منتشر شده است. برخی از این شبه‌نظامیان از عراق و توسط مالکی به سوریه اعزام شده‌اند.

گزارشی از تلویزیون سی.ان.ان
(در حین بازجویی) صدایی از بیرون تصویر می‌پرسد که چند سال سن داری؟ نفر مربوطه جواب می‌دهد که من متولد 1980 هستم. آیا ازدواج کردی؟ فرد مربوطه هم پاسخ می‌دهد آری من دو فرزند هم دارم. آیا می‌خواهی دوباره آنها را ببینی؟ او جواب می‌دهد خدا می‌داند که چقدر می‌خواهم. من هیچ چیزی برای پنهان کردن ندارم

مردی که خود را «باصل» می‌نامد و یک دکتر است لحظه‌یی ساکت می‌شود و به فکر می‌افتد. دیگری فریاد می‌زند و می‌گوید ”پس حرف بزن، و سریع جواب بده آیا داری دروغ سر هم می‌کنی؟

این تصویر یکی از هشت بازجویی است که از طریق اپوزیسیون به دست سی.ان.ان افتاده است. بازجویان با لهجه واضح عراقی صحبت می‌کنند و سؤالات در مورد اتفاقاتی است که در شهر ”الباب“، صورت می‌گیرد. شهر ”الباب“در شمال شرقی حلب است.

تمامی این تصاویر در خانه این مرد که با نام مستعار ”ابو احمد العراقی“ یا ”عراقی“ معروف است، کشف شدند. در حال حاضر او را به‌عنوان یکی از ”امیرهای داعش، یک فرمانده و یک افسر اطلاعاتی“ معرفی می‌کنند.

در یکی از آخرین تصاویر ضبط شده، جزئیات بی‌رحمانه عدالت داعش نشان داده می‌شود. اعدام با نور چراغ قوه، در صحنه اعدام صدایی در خارج از تصویر می‌گوید ”آماده“ و چهارده مرد که برخی از آنها بسیار جوان هستند، یکی بعد از دیگر با گلوله اعدام می‌شوند. برخی از این افراد به داخل گور بزرگی که از قبل کنده شده، انداخته می‌شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8d63dda-4ee7-4cd1-9353-a62d7146b667"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات