728 x 90

كنوانسيون ايرانيان,

احسان قرایی - انجمن پژوهش و فناوری کامپیوتر - نروژ

-

احسان قرایی
احسان قرایی
کنوانسیون جوامع ایرانیان برای دموکراسی نمایندگان بیش از 300 انجمن و تشکل ایرانی در اروپا، ایالات متحدهٴ آمریکا، کانادا و استرالیا با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ـ 19بهمن1392

خانم رئیس‌جمهور، میهمانان عالیقدر، هموطنان عزیز
خسته نباشید، سلام بر شما
من احسان قرایی هستم و به‌نمایندگی از جانب انجمن پژوهش و فن‌آوری کامپیوتر در نروژ در این کنوانسیون افتخار حضور دارم.
از همین جا از جانب تمامی اعضا و مسئولان انجمن مان به همرزمان عزیزمان در جای جای ایران و سایر نقاط جهان درود می‌فرستم و برای تک‌تک شان موفقیت در مسیر مبارزه برای آزادی مردم ایران آرزو دارم.
انجمن ما هم مثل همه هم میهنانمان بر این باور است که تا زمانی که سایه شوم نظام آخوندی با تمام دستجات پیرامونش سایه گستر میهنمون باشد نه تنها مردم ایران که تمام خلقهای منطقه و چه بسا کل جهان روی آزادی و آرامش و امنیت را نخواهد دید.
از این‌رو انجمن ما تمام توان و تخصص خود را به مبارزه هدفمند و متمرکز با دشمن مردم ایران و منطقه که همانا آخوندهای جنایتکار حاکم بر ایران باشند معطوف کرده و متعهد است که در فردای آزادی، پیشرفته‌ترین تکنولوژی قرن، که همانا تخصصهای مرتبط با ارتباطات است را در راستای سازندگی کشور و بهبود رفاه و شرایط اجتماعی جامعه به‌کار گیرد.
شخصا به‌عنوان یک جوان ایرانی که تا چندی پیش در ایران شاهد ظلم و ستم و تحقیر مردم شریف کشورم بودم، آن هم از جانب ارتجاعی‌ترین و حقیرترین نیرویی که در طول اعصار تا به امروز بر سرزمینم حاکم بوده، سرزمینی که مهد ستارخان ها بوده، مهد میرزا کوچک خان ها بوده، مهد مصدق ها و حنیف‌نژادها بوده، میعادگاه رحمان ها و نسترن ها و فائزه‌ها بوده.
سرزمین ما، سرزمین اسطوره هاست. همه ما از بچگی از دوران کودکی با اسطوره‌ها بزرگ شدیم و اسطوره‌ها و داستانهای اسطوره‌ای نقش به‌سزایی در رشد شخصیت ما داشته‌اند.
این اسطوره‌ها در کلیت شان یک پیام واحد داشتند، یک کلام واحد این‌که ما ایستاده مردن را به زندگی حقارت بار ترجیح می‌دهیم.
و اگر آخوندهای حاکم بر ایران فکر کرده‌اند که می‌توانند این ریشه مستحکم را بخشکانند سخت در اشتباه هستند.
به راستی که بواسطه همین تاریخچه سرشار از مقاومت و ایثار و مملو از اسطوره هاست که اکثریت مردم ایران از آخوندها منزجزند و خواهان براندازی نظام استبداد آخوندی می‌باشند.
بواقع که حق‌طلبی و آزادیخواهی جزو تفکیک ناپذیری از بنیان و سرشت هر ایرانی گشته و بی‌شک استواری و حماسه‌های اشرفیها چه در اشرف، چه در زندان لیبرتی و چه در سراسر زندانهای ولایت‌فقیه باعث تقویت این ندای ژرف گشته و وحشت و هراس هر چه بیشتر دشمن ضدبشری و در نتیجه تحرکات جنون آمیزش را در بر داشته است.

هم میهنان عزیز،
انجمن ما و سایر انجمنهای مشابه در کشورهای مختلف، نقش به‌سزایی در بالندگی و آگاه‌سازی جامعه در داخل و خارج کشور دارند. امروزه و در قرن بیست یکم اینترنت و دسترسی آزاد به اطلاعات بزرگترین سلاح برای مبارزه با دیکتاتوری و استبداد از طریق آگاه‌سازی جامعه و آشنا ساختن اقشار مردم با حق و حقوق راستین و بنیادین شان است.
از این‌روست که ابزار ارتباطی تبدیل به پاشنه آشیل تمامی دیکتاتورها از جمله حکومت ولایت‌فقیه شده است. از این‌رو از تمامی جوانان و متخصصان در اقصی نقاط دنیا تقاضا می‌کنم که با پیوستن به این انجمنها گامی بلند و عملی در جهت مبارزه با دیو استبداد و اختناق و سانسور در کشورمان بردارند.
فراموش نکنیم که اجماع نیروی قطره هاست که می‌تواند کوهها را بشکافد و مسیر تعالی را باز کند.

دوستان عزیز
همه ما به‌نحوی از دیکتاتوری حاکم بر ملت‌مان زخم‌ خورده‌ایم‌
به شخصه داغ نبود پدر را از 2سالگی به دوش می‌کشم. پدری که فقط بواسطه یک ایده آل، یک آرمان، یک ایران آزاد و مردم سربلندش به چوبه‌دار سپرده شد.
ولی ما با هم با شاه کلید آگاهی می‌توانیم مشعل آزادیخواهی و دموکراسی خواهی را که بیش از 120هزار نفر آن را علم کردند را هر چه برافروخته‌تر کنیم.
سخنم را با کلامی شیوا از بزرگ شاعر شاعران شاملو به پایان می‌برم.
آن جا که گفت «هرگز شب را باور نمی‌کنم چرا که در فراسوی دهلیزش به امید دریچه‌ای دل بسته بودم»
امیدوارم که بتوانیم دریچه آزادی را هر چه بیشتر برای مردم تحت ستم میهنمان باز کنیم.
به قول معلم و رهبر همگی ما برادر مسعود
«از آن ماست آزادی، از آن ماست فردا».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99010258-6904-415d-a1f5-fd93fcf5261d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات