728 x 90

سوريه,

سناتور جان مک‌کین خطاب به دولت اوباما: نباید چشمان را بر جنایات در سوریه بست

-

 -
-
سناتور جان مک‌کین از رهبران سنای آمریکا در سخنرانی خود در مجلس سنای آمریکا خواهان اقدامی قاطع علیه دولت بشار اسد شد.

مک کین گفت: تصاویر و صحنه‌های وحشتناکی که گاه در صفحه تلویزیونهای ما ظاهر می‌شوند، لحظه اول همه آمریکاییها این است که کانال را تغییر بدهند. اما ما نباید از این واقعیت اجتناب کنیم. ما نباید چشمان خودمان را بر روی درد و رنج مردم سوریه ببندیم.
سناتور جان مک‌کین افزود: اگر چنین کاری کنیم، فداکاری که ذیقیمت‌ترین ویژگی در خودمان است را نادیده گرفته‌ایم، و توانمان در تأکید بر درد و رنج دیگران را دست‌کم گرفته‌ایم. باید با دیگران شریک شویم و احساس انزجار خودمان را ابراز کنیم. اما آنچه امروز در سوریه در جریان است در نظر بسیاری از مردم دنیا، لکه‌یی بر وجدان اخلاقی ما است.
وی با استناد به سخنرانی سال گذشته باراک اوباما در مجمع عمومی ملل‌متحد گفت: ”کجاست اوبامایی که گفته است حاضر نیست بپذیرد خودکامگان سنگدل، بی‌ترس از قانون و مجازات بتوانند مردم خود را سلاخی کنند. این حقیقت تلخی است که جهان، در جلوگیری از کشتار بی‌گناهان بارها و بارها ناکام بوده است و همواره، شبح جانهایی که نجات ندادیم، و نیز شبح سنگدلی‌هایی بر ما سنگینی می‌کند که از آنها جلوگیری نکردیم“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc20d560-18bd-496d-ae59-0b48c25b31f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات