728 x 90

شقه دروني رژيم,

حمله شدید آخوند مصباح یزدی به روحانی: «عزت مردم را می‌فروشید!»

-

آخوند مصباح یزدی
آخوند مصباح یزدی
آخوند مصباح یزدی حسن روحانی و تیم مذاکره ‌کننده اتمی را با عنوان «فروشندگان عزت مردم» مورد حمله قرار داد. او با اشاره به موج مخالفتها با توافقنامه ژنو در درون رژیم گفت: «علما و بزرگان و کسانی که وارث این انقلاب و خانواده‌هایی که چند شهید داده‌اند به شما نصیحت می‌کنند گول آمریکا را نخورید، تازه اگر به رفاه برسید به چه قیمتی است».
وی افزود: «عزت این مردم را می‌فروشید و خونهای هزاران شهید را در طول این سی و چند سال به باد می‌دهید تا این‌که چند روز چند دلار از پولتان را به شما بر گردانند. زهی حماقت!».
آخوند مصباح که اظهاراتش در روزنامه رسالت (19بهمن) درج شده، سپس در حالی که می‌کوشید خامنه‌ای را هم به مخالفت با این توافقنامه برانگیزد گفت: «بدتر این است که این کارها را به پای امام و رهبری بگذاریم و بگوییم این کاری که می‌کنیم به پیروی از امام و مقام معظم رهبری است».
آخوند مصباح یزدی که از آغاز به قدرت رسیدن روحانی در مورد او سکوت کرده بود، روحانی و باندش را دروغگو نامید و گفت: «می‌گویید حق با مخالف است و انتقاد را دوست داریم ولی دروغ می‌گویید. طاقت شنیدن یک جمله را ندارید».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e72e2f83-7753-44c9-ad31-60d9979fadd6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات