728 x 90

شقه دروني رژيم,

اتهام جدید به باند رفسنجانی ـ روحانی

-

آخوند روحانی و روزنامه کیهان
آخوند روحانی و روزنامه کیهان
کیهان ارگان ولی‌فقیه ارتجاع، در یادداشت روز دوشنبه 14بهمن خود باند رفسنجانی - روحانی را «کارگزاران ایرانی ناتوی فرهنگی» توصیف کرد.
کیهان در ادامه تهاجمات پیشین علیه نهایی کردن توافق ذلت‌بار ژنو و تعطیل مراکز هسته‌ای، باند رفسنجانی ـ روحانی را به همدستی با آمریکا متهم کرده و نوشت: «محور مهم تهاجم امروز دشمن، تلقین گزارهٴ «شما نمی‌توانید» با ادبیات بومی شده «ما نمی‌توانیم!» و از زبان برخی مدعیان روشنفکری و سیاستمداری در داخل است. ناتوی فرهنگی و کارگزاران ایرانی آن برآنند که با شعبده بر سر واقعیت، ملت و حاکمیت ایران را وادار به تجدید نظر در محاسبات و منطق خود کنند».
پیش از این کیهان عنوانهای «مزدور»، «عوامل بیگانه» «کاسب فتنه» «وا داده» و «شیفتگان غرب» را به باند رفسنجانی – روحانی داده بود.
روزنامه جوان ارگان بسیج از باند خامنه‌ای نیز روز دوشنبه 14بهمن ضمن سوز و گداز از توافقنامه ژنو، باند رفسنجانی – روحانی را مورد حمله قرار داد و با طعنه به روحانی و شعارهای انتخاباتی او نوشت: «درست زمانی این مدعیان اصلاح‌طلبی از محرمانه ماندن مذاکرات حمایت می‌کنند که طرف غربی، دول متحد خود را از ریز توافقات مطلع می‌سازد و از سوی دیگر افکار عمومی خود را نیز با انتشار تفاسیر خود از توافقات توجیه می‌نماید، اما از این سو ملت ایران – همانها که یک دهه پیش دانستن همه چیز حقشان بود- دیگر حق دانستن ندارند!».
روزنامه جوان می‌افزاید: «شاید تفسیر اینان از «مردم» چیزی غیر از مردم ایران است که اگر چنین باشد باید بدانند چنین چیزی از دید مردم ایران پنهان نخواهد ماند!»
ارگان بسیج پیش از این با عبارات «تجدید نظرطلب» و «وارونه نما» از باند رفسنجانی – روحانی یاد کرد که «فریب لبخندهای مصنوعی و فریب گرانه» غربیها را خورده‌اند.
تداوم این اتهامات حاکی از بحران فزاینده و عمیق شونده در رأس نظام ولایت است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/455a3191-b25e-4596-878d-b8a682d65fe6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات