728 x 90

اقدامات سركوبگرانه مالكى,

اخبار و تحولات مربوط به درگیریها در استان الانبار

-

شهر فلوجه ـ آرشیو
شهر فلوجه ـ آرشیو
به گزارش الجزیره، یک منبع در بیمارستان فلوجه گفت بر اثر توپ‌باران مستمر شهر فلوجه توسط نظامیان مالکی، 7 غیرنظامی از جمله زنان و کودکان کشته و 35نفر دیگر زخمی شدند. از طرف دیگر در یک تهاجم افراد عشایر مسلح به پادگان نظامیان مالکی در اطراف فلوجه، 8تن کشته و 5تن به اسارت درآمدند.
به گزارش تلویزیون رافدین، نیروهای مالکی ورودی و خروجیهای منطقه العامریه در بغداد را بسته و به‌طور گسترده‌یی در خیابانهای آن مستقر شده‌اند.
یک منبع از اداره بهداشت انبار گفت که از زمان شروع عملیات نظامی در استان، بیش از 650نفر کشته و مجروح شدند. مدیر بهداشت انبار گفت منابع بیمارستانی در استان، 125 کشته و 541 مجروح را در 3 هفته گذشته پذیرفتند».
به گزارش تلویزیون الرافدین، نیروهای عشایر به مقر گردان نظامیان مالکی در نزدیکی ”کارگاههای دباغی“ در گرمه حمله کردند که افراد آن تسلیم شدند. آنها همچنین مرکز پلیس ”البوعبید“ در رمادی را مورد حمله قرار دادند و سلاح و خودروهای این مرکز را به غنیمت گرفتند».
شیخ عبدالستار العلوانی از شخصیتهای عشیره آلبوعلوان به تلویزیون فلوجه عراق گفت: همه ما ضد رژیم ایران هستیم زیرا طرح دستگیری دکتر احمد علوانی و حمله به الانبار از طرف رژیم ایران و دم و دنبالچه‌هایش در بغداد پیش می‌رود. به مالکی می‌گویم به یاری خدا به‌خاطر این کار زشتی که در حق مردم استان الانبار مرتکب شدی، تو را به‌عنوان جنایتکار جنگی و با جرم جنایت علیه بشریت در دادگاههای بین‌المللی محاکمه خواهیم کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c81eea3-cb0e-45dc-a9b2-6b92ba272aa2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات