728 x 90

شقه دروني رژيم,

فاش گوییهای محسن رفیق دوست از شکافهای درونی باند ولی‌فقیه

-

پاسدار محسن رفیقدوست
پاسدار محسن رفیقدوست
پاسدار محسن رفیقدوست در یک محفل حکومتی به موقعیت لرزان رژیم اذعان کرد و گفت «ما دیگر فرصت قمار، آزمون و خطا نداریم». پاسدار رفیقدوست با اشاره به دورهٴ 8ساله پاسدار احمدی‌نژاد در منصب ریاست‌جمهوری نظام گفت: «باید دقت کنیم کلاهی که 8سال پیش سر ما گذاشتند دوباره سرمان نگذارند. تورم در این مدت به قدری زیاد بود که تورم زندگی فقرا هزار درصد یعنی 10 برابر افزایش پیدا کرد».
پاسدار رفیقدوست سپس از رابطهٴ پاسدار احمدی‌نژاد با خامنه‌ای پرده را کنار زد و عمق طلسم‌شکستگی خامنه‌ای در درون باند خودش را به نمایش گذاشت او گفت: «سعیدی کیا در دولت نهم وزیر مسکن و عضو هیأت امنای بنیاد بود ابتدای سال چهارم به من گفت من می‌گویم زیر آسمان کبود ضد ولایت‌ فقیه‌تر از این آقا (احمدی‌نژاد) نداریم او به من گفت من سال سوم رفتم پیش آقا گفتم می‌خواهم استعفا بدهم زیرا این دولت، دولت ضد ولایت‌فقیه است آقا گفتند بمان تا دوره‌ات تمام شود. رفیقدوست افزود: به سعیدی کیا گفتم آیا دلیلی هم داری گفت او مدام بحث می‌کرد و مدام می‌گفت آقا آقا! من به او گفتم بگو منظورت از آقا همان مقام معظم رهبری است که ایشان یک بار هم زیر بار نرفت».
پاسدار رفیقدوست در ادامه فاش گویی خود افزود: «آقای فروزنده گفت آخر سال سوم رفتم پیش احمدی‌نژاد گفتم چرا با روحانیت و مراجع بد هستی گفت آنها به چه دردی می‌خورند آنها وضعشان روبه راه است و شکمشان سیر».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/166fbd2d-ea7f-421e-b09b-87ebc6220c7a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات