728 x 90

-

اعتراض در شهرهای رامشیر، نجف آباد اصفهان، قم، زاهدان، تبریز و شهر کرد

-

شهر رامشیر
شهر رامشیر
تظاهرات ضدحکومتی مردم رامشیر
تجمع اعتراضی مردم نجف آباد اصفهان
اعتراضهای کارگری در تهران و بهبهان
اعتراض مردم ۲۲ روستای قم به قطع آب
اعدام دو زندانی در زاهدان و تبریز
شلاق زدن به سه دانشجو در ملأ عام در شهر کرد
مردم شهر رامشیر روز سه‌شنبه اول بهمن ماه در اعتراض به مرگ یک جوان تظاهرات گسترده‌یی برگزار کردند و شعارهای ضدحکومتی سردادند. گردانندگان بیمارستان شهر رامشیر به خانواده جوانی به نام کاظم خبر می‌دهند که وی فوت کرده است. اما بعد از این‌که این جوان را برای خاک‌سپاری به قبرستان منتقل می‌کنند معلوم می‌شود که نامبرده هنوز زنده است. مردم به سرعت با بیمارستان تماس گرفته و درخواست آمبولانس می‌کنند. اما آنها اهمیتی نمی‌دهند و این جوان فوت می‌کند.. این امر باعث خشم مردم شهر شده و تظاهرات بزرگی برپا علیه کارگزاران رژیم ایران می‌کنند.

جمع زیادی از مردم نجف آباد اصفهان روز چهارشنبه دوم بهمن در اعتراض به مرگ سه نفر طی دو هفته گذشته بر اثر سهل انگاری بیمارستان نجف آباد در مقابل ساختمان اداری این بیمارستان تجمع کردند. زهرا غلامی ۱۸ساله، مصطفی رحیمی ۴۸ساله و علی داوری ۲۲ساله طی دو هفته گذشته به علت عدم مراقبت صحیح بعد از عمل جراحی فوت کردند و پزشکی قانونی رسماً به مرگ بر اثر عدم رسیدگی در بیمارستان اذعان کرده است.

کارگران شهرداری بهبهان دوازدهمین روز اعتصاب خود را پشت سر گذاشتند. آنها در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده اعتصاب زده‌اند.

مردم بیش از ۲۲روستا در بخش جعفریه قم روز سه‌شنبه اول بهمن در مقابل سازمان آب و فاضلاب رژیم تجمع کردند و به قطع آب اعتراض کردند.

بیش از ۴۰۰تن از کارگران شرکت ایران تایر در تهران در اعتراض به اخراج ۸۰تن از همکاران روز مزد خود روز چهارشنبه دوم بهمن برای دومین روز اعتصاب کردند.

نمایندگان کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در اعتراض به انتخابات قلابی شورای اسلامی کار و تخلفات و تقلبات فراوان تجمع کردند. این تجمع در محل ساختمان وزارت کار رژیم صورت گرفت.

روز سه‌شنبه اول بهمن ماه یک زوج جوان در ورودی شهر کرد با مزدوران بسیجی که قصد بازجویی و اذیت آنان را داشتند، درگیر شدند. مزدوران بسیجی خودرو را آتش می‌زنند اما وقتی که مردم به کمک این زوج می‌آیند از ترس فرار می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64e6b1d4-92c8-4cfc-b19b-18228af043d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات