728 x 90

بن بست اتمي,اتمي رژيم,

بروز نتایج جام زهر: گردن نهادن رژیم به توقف غنی‌سازی ۲۰ درصدی از ۳۰ دیماه

-

سایت غنی سازی فردو-آرشیو
سایت غنی سازی فردو-آرشیو
بنا‌ به گزارش خبرگزاریهای رژیم، بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تاریخ ۲۸ دی ماه وارد ایران شده و روز ۲۹ دی ماه در سایت غنی‌سازی نطنز، فردو و رآکتور اراک مستقر خواهند شد تا بر آغاز اجرای توافق ژنو نظارت کرده و اجرای تعهدات را به آژانس اعلام کنند.
بنا‌ به اظهارات سخنگوی آژانس رژیم «تیمی متشکل از حدود پنج الی شش نفر از بازرسان آژانس 28 دی ماه به‌منظور نظارت بر اجرای توافق ژنو وارد کشور می‌شوند و روز 29 دی ماه در محلهای معین شده از جمله سایت غنی‌سازی نطنز، سایت غنی‌سازی فردو و رآکتور اراک مستقر خواهند شد تا بر آغاز اجرای توافق ژنو در بخشهای هسته‌یی که ایران متعهد شده است نظارت کرده و اجرای تعهدات را به آژانس اعلام کنند».
وی که تلاش می‌کرد با سیلی چهره زهر خورده رژیم را سرخ نگهدارد ابراز داشت: «ایران تا آخرین لحظات روز 29 دی ماه به غنی‌سازی 20 درصدی ادامه می‌دهد»
بنا‌ به اظهارات این کارگزار رژیم «از نخستین ساعت روز 30 دی ماه روند اجرای توافق ژنو با تعلیق غنی‌سازی 20 درصدی در سایتهای نطنز و فردو آغاز می‌شود و بازرسان این روند را به آژانس اعلام می‌کنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/291140e3-a9c7-4a74-b46d-b7a2df87da29"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات