728 x 90

اعتراض عليه مالكي,اقدامات سركوبگرانه مالكى,گسترش ا

عشیره آلبوفهد کلیه جوانان رزمنده خود را تحت فرمان شورای نظامی انقلابیون الانبار قرار می‌دهد

-

رزمندگان عشیره آلبوفهد
رزمندگان عشیره آلبوفهد
بیانیه بزرگترین عشیره عراق: عشیره آلبوفهد کلیه جوانان رزمنده خود را تحت فرمان شورای نظامی انقلابیون الانبار قرار می‌دهد و در برابر ائتلاف نیروهای طرفدار رژیم ایران خواهد ایستاد.
به گزارش تلویزیون الجزیره، عشیره آلبوفهد، بزرگترین عشیره عراق طی بیانیه‌یی اعلام کرد دولت مالکی به کرامت مردم استان الانبار تعرض کرده است. لذا این عشیره کلیه جوانان خود را تحت فرمان شورای نظامی انقلابیون الانبار قرار می‌دهد و در برابر ائتلاف نیروهای طرفدار رژیم ایران، خواهد ایستاد. عشیره آلبوفهد در این بیانیه خواستار خروج کلیه نیروهای مالکی از استان شده است.
گزارشها حاکیست که در یک درگیری بین نیروهای عشایر مسلح و نیروهای نظامی مالکی در رمادی 3 سرباز کشته شدند. درگیری در رمادی کماکان ادامه دارد و نیروهای نظامی توسط هلیکوپتر حمایت می‌شوند.
در یک تحول دیگر، پنجشنبه شب، در شهرک گرمه واقع در شرق فلوجه، افراد عشایر مسلح مقر گردان واکنش سریع موسوم به سوات، وابسته به مالکی را به کنترل خود درآوردند. نیروهای گردان واکنش سریع بدون هیچ‌گونه مقاومتی از مقر گردان خارج شده و آن را تحویل رزمندگان عشایر دادند. عشایر نیز به کسانی که خود را تسلیم کرده بودند، امان دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8f75831-a7e6-42fb-aaf0-a4af20a96828"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات