728 x 90

مادران شهيدان ,

در گذشت مادر مجاهد زبیده روشن روان در بیمارستانی در شمال پاریس، پیام تسلیت رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

-

مادر مجاهد زبیده روشن روان
مادر مجاهد زبیده روشن روان
با کمال تأسف مطلع شدیم مادر مجاهد زبیده روشن روان شب گذشته در 93سالگی در بیمارستانی در شمال پاریس به دیار باقی شتافت.
مادر زبیده روشن روان که در دو دیکتاتوری شاه و شیخ یار و پشتیبان فرزندان مجاهدش بود و رنج فراق و زندان و شهادت آنها را با صبر و مقاومتی شایسته متحمل گردید، در میان مردم همدان به زنی نیکو کار و حامی و پشتیبان دردمندان شناخته شده بود.
در دوران رژیم ضدبشری آخوندی تمام نیرو و هم و غم مادر برای پشتیبانی و حمایت از فرزندان مجاهدش صرف می‌شد. با شهادت دامادش مجاهد خلق مجتبی روان، و فشار و محدودیتهای مزدوران رژیم از پای ننشست و در دوران مقاومت انقلابی در برابر رژیم ضدبشری همیشه همراه و یار فرزندان مجاهدش بود.
به‌دنبال درگذشت خانم زبیده روشن روان، مادر مجاهد خلق هادی روشن روان، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، خانم مریم رجوی، درگذشت این مادر گرامی را تسلیت گفت و برای وی رحمت و آرامش روح و برای بازماندگانش صبر آرزو کرد. خانم رجوی گفت: مادر روشن روان، در شرایطی درگذشت که به‌خاطر سرکوب و جنایات رژیم ضدبشری آخوندی علیه خانواده‌های مجاهدین، سالهای سال دور از وطن و خانواده و فرزندانش، رنج تبعید را پذیرا شده بود و با مشکلات آن دست و پنجه نرم کرد. روحش شاد و یادش گرامی باد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1065a9ce-0ac9-4005-adca-b63761e6ab81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات