728 x 90

سوريه,

ائتلاف ملی سوریه از تهاجم رزمندگان ارتش آزادی علیه نیروهای شبه‌نظامی داعش حمایت کرد

-

ارتش آزادی سوریه
ارتش آزادی سوریه
ائتلاف ملی سوریه اعلام کرد به‌طور کامل از جنگ رزمندگان علیه شبه‌نظامیان موسوم به داعش حمایت می‌کند.
داعش ساخته و پرداخته رژیم آخوندی، بشار اسد و نوری مالکی که تحت عنوان القاعده عمل می‌کند تا چهره انقلاب مردم سوریه را مخدوش کند. این گروه تا کنون بارها فرماندهان ارتش آزادی و سایر انقلابیون را ربوده و به قتل رسانده است. گروه تبهکار داعش به روی مردم سوریه نیز آتش گشوده است.
در اطلاعیه ائتلاف ملی سوریه آمده است، بشار اسد نیروهای افراط گرا را تشویق می‌کند و این ائتلاف به‌طور کامل با همه سوریها که علیه افراط گرایی القاعده بپا خاسته‌اند حمایت می‌کند. این ائتلاف از جامعه بین‌المللی خواسته است اهمیت حمایت از نیروهای انقلابی را به‌رسمیت بشناسند و از جنگ آنها علیه افراط گرایی القاعده حمایت کنند...
داعش اخیراً توسط ائتلاف ملی متهم شده است که در جهت منافع رژیم اسد عمل می‌کند. منذر اکبیک، مشاور ریاست ائتلاف ملی طی اطلاعیه‌یی گفت راه‌حل جنگ با افراط گرایی در سوریه در این مقطع؛ همانا تقویت ارتش آزادی سوریه (جریان اصلی اپوزیسیون) است.
خبرگزاری فرانسه در گزارش دیگری از سوریه نوشت: یک دیدبان روز شنبه اعلام کرد که شورشیان که با بنیادگراها در شمال سوریه به نبرد پرداخته‌اند شمار زیادی از آنها را که وابسته به القاعده هستند طی 2روز جنگ، کشته یا اسیر کرده‌اند.
گروه ناظر حقوق‌بشر سوری گفت حداقل 36نفر از اعضا و حامیان گروه داعش در ادلب کشته شده‌اند و بیش از 100نفر از آنها توسط رزمندگان در ادلب و حلب اسیر شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3c44d82-dc06-4596-a012-d0e071244f68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات