728 x 90

هراس از قيام,

آخوند احمد خاتمی: در عاشورای ۸۸، تهران را میدان جنگ کردند، وحشت آن روز در جبهه هم دیده نشده بود

-

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی امام جمعه نمره موقت تهران وحشت حکومت آخوندی را از قیام عاشورای 88 که لرزه سرنگونی بر اندام رژیم انداخت، تکرار کرد و گفت:
«در پنجم یا ششم دی که عاشورای 88بود، فتنه‌گران به عزاداری سیدالشهدا هم رحم نکردند. عزاداری سیدالشهدا محور وحدت ملت ماست. بنده تو همین تهران، نماز روز عاشورا را در یکی از میدانهای بزرگ شهر خوندم. دقیقاً دیدم انگار تهران شده میدان جنگ. گاهی وقتها آدم می‌گفت وحشتی که اون روز در تهران بود، در جبهه دیده نمی‌شد. روز ابراز عشق به ابی عبدالله را تبدیل به میدان جنگ کردند».
آخوند احمد خاتمی از راه ندادن رژیم به کنفرانس ژنو 2در مورد سوریه سوزوگداز کرد و گفت
«در کنفرانس ژنو2، با فشار آمریکا، ایران را دعوت نکردند. که در رابطه با مسأله سوریه است. بحمدالله ایران اسلامی هیچ نیازی به حضور در این کنفرانس نداره. ولی این را بدانید بودن حضور ایران، کنفرانس ژنو2 قطعاً شکست خورده است و راه به جایی نمیبره».
آخوند احمد خاتمی از کشتار مردم عراق به دست مالکی جنایت‌پیشه حمایت کرد و گفت: «ما خدا قوت می‌گیم به دولت عراق که با تروریستها مقابله کرده و به دولت عراق می‌گوییم قلع و قمع کن تروریستها تا آرامش در عراق برقرار بشه. والا تا اینها هستند عراق روی آرامش را به خود نمیبینه. سرنخ همه اینها آمریکاست. شعار نمی‌دیم. آمریکا، جهان اسلام را ناامن می‌خواهد و عامل اجرای توطئه‌های آمریکا، عربستان سعودی است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8bca0795-cd99-4412-91eb-67e0ae1be035"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات