728 x 90

ليبرتي,

بیانیه‌های سازمانهای مردمی فلسطينی، مصری و بحرينی در محکومیت چهارمین حمله موشکی به لیبرتی

-

پرچم فلسطین، مصر و بحرین
پرچم فلسطین، مصر و بحرین
بیانیه‌های
مرکز توسعه مردمی فلسطین
مرکز پژوهشهای حقوقی دانشجویان مصر
انجمن جوانان بحرین و کمیته شرفای بحرینی
محکومیت چهارمین حمله موشکی به لیبرتی
فراخوان
به آزادی7گروگان اشرفی از زندانهای مالکی
و تأمین حفاظت لیبرتی توسط آمریکا و سازمان ملل
بیانیه مرکز توسعه مردمی فلسطین:
ما در مرکز توسعه مردمی فلسطین عمل ظالمانه و علیه کمپ لیبرتی را در سالروز میلاد پیامبر عشق و صلح عیسی مسیح علیه‌السلام و هجوم وحشیانه قبلی به اشرف را به‌شدت محکوم می‌کنیم. ما سازمان ملل‌متحد و کمیساریای عالی پناهندگی و وزارت‌خارجه آمریکا ر ا فرا می‌خوانیم دست به اقدام جدی برای تأمین حفاظت لیبرتی بزنند و مانع ادامه این جنایتها شوند.

بیانیه مرکز پژوهشهای قانونی و حقوقی دانشجویان مصر:
چهارمین حمله موشکی توسط شبه‌نظامیان نوری مالکی به کمپ لیبرتی یک اقدام جنایتکارانه دیگر توسط مالکی و خامنه‌ای برای سرپوش گذاشتن بر فضاحت ناشی از اعدامهای جمعی در اشرف در اول سپتامبر است. که در آن 52تن به قتل رسیدند و 7نفر دیگر به گروگان گرفته شدند. و تمامی شواهد از جمله بیانیه‌های کمیساریای عالی پناهندگان ملل‌متحد و عفو بین‌الملل نشان‌دهنده این است که گروگانها نزد دولت عراق هستند. ما آمریکا و ملل‌متحد را فرا می‌خوانیم که ضمن برداشتن گامهای عملی برای تأمین حفاظت و امنیت ساکنان لیبرتی دولت عراق را وادار کنند گروگانهای ربوده شده از اشرف را آزاد کند.
ما همچنین از دبیرکل سازمان ملل و کمیسر عالی حقوق‌بشر، خواستار تحقیق مستقل و فوری درباره این جنایتها هستیم

بیانیه انجمن جوانان بحرین و کمیته شرفای بحرینی:
اقدام جنایتکارانه مالکی در چهارمین حمله موشکی به کمپ لیبرتی پس از حمله وحشیانه به اشرف با 52 شهید در حالی صورت گرفت که هنوز گروگانهای ربوده شده از اشرف نزد دولت عراق هستند.
سازمان ملل‌متحد و دولت آمریکا با توجه به تعهدات و مسئولیتهای مشخص و تعریف شده، مسئولیت حفاظت از ساکنان لیبرتی را برعهده‌ دارند و ما خواستار اقدام جدی آنها برای آزادی هر چه سریعتر 7 گروگان اشرفی از زندانهای مالکی؛ انجام یک تحقیقات مستقل و سریع از جانب سازمان ملل، و انجام ترتیبات عملی برای حفاظت از جان ساکنان لیبرتی هستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2a1ffd00-c2ba-42ce-9925-264a492dec05"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات