728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

اعتراض دانشجويان دانشگاه رازي کرمانشاه با شعار مرگ بر ديکتاتور و اعتراضات در يزد، تهران، اهواز، اصفهان، بندرعباس و دهلران

-

اعتراضات در شهرهاي مختلف ايران
اعتراضات در شهرهاي مختلف ايران
• اعتراض دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه با شعار مرگ بر دیکتاتور
• طنین شعار دانشجو می میرد، ذلت نمی پذیرد در دانشگاه یزد
• تشکیل زنجیره انسانی در اهواز علیه انتقال و فروش آب کارون
• اعتراضات کارگران شرکت نساجی «بِه بافان» در مبارکه اصفهان
• تجمع اعتراضی در مقابل شرکت ایران خودرو درتهران
• حرکت اعتراضی کارگران لوله سازی اهواز
• اعتصاب کارگران شرکت ستاره دریایی در بندر عباس
• اعتراض متقاضیان مسکن مهر در دهلران
• حرکت اعتراضی خانواده های زندانیان در بندرعباس
• اعدام یک جوان 27ساله در زندان بم
• قتل یک شهروند در نهاوند براثر شلیک مأموران جنایتکار نیروی انتظامی


دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه با شعار مرگ بر دیکتاتور جلسه سخنرانی احمد توکلی عضو مجلس ارتجاع را که برای سخنرانی به این شهر رفته بود مختل کردند. این جلسه روز چهارشنبه گذشته توسط مزدوران بسیجی رژیم ترتیب داده شده بود.

دانشجویان دانشگاه یزد در اعتراض به فضای امنیتی تجمع کردند و خواهان برکناری مِیبُدی رئیس مزدور این دانشگاه شدند. معترضان شعار می دادند: " دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد "، "مدیر بی لیاقت نمی خوایم نمی خوایم " و میبدی استعفا استعفا " این اعتراض روز سه شنبه همزمان با حضور بازرسان وزارت علوم رژیم در دانشگاه یزد صورت گرفت.

جمعی از مردم اهواز عصر روز پنجشنبه 21 آذر، با تشکیل زنجیره انسانی به انتقال و فروش آب کارون توسط رژیم آخوندی اعتراض کردند. این حرکت اعتراضی از قبل اعلام شده بود و مزدوران رژیم آخوندی با تهدید و ارعاب تلاش می کردند مانع از شکل گیری آن شوند اما موفق نشدند.

کارگران شرکت نساجی «بِه بافان» واقع در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان به اخراج خود بعد از پانزده سال اشتغال در این شرکت اعتراض کردند.

کارگران شرکت آبرسانی اصفهان تولید کننده لوله واتصالات آب رسانی واقع در جاده مبارکه روز پنجشنبه 21 آذر در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود در مقابل ساختمان اداری این شرکت تجمع کردند

400 تن از کارگران شرکت ستاره دریایی بندرعباس از شرکت های وابسته به وزارت نفت روز یکشنبه 17 آذر در اعتراض به پرداخت نشدن 4 ماه حقوق عقب افتاده اعتصاب کردند.

کارگران بازنشسته کارخانه لوله سازی اهواز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات عقب افتاده ، روز یکشنبه 17 آذرماه درمقابل دادگستری رژیم دراهواز تجمع کردند .

بیش از 100 تن از خریداران خودرو در مقابل شرکت ایران خودرو درتهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به خودداری رژیم آخوندی از تحویل دادن خودروهای خریداری شده اعتراض کردند. مأموران سرکوبـگر نیروی انتظامی به این تجمع اعتراضی یورش بردند و تجمع کنندگان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

کارگران پیمانی یک شرکت آبرسانی در منطقه دهلران که برای قرارگاه ضد خاتم الانبیاء سپاه پاسداران کار می کند، در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان تجمع کردند.

متقاضیان مسکن مهر در شهر دهلران روز پنجشنبه 21 آذر به رژیم آخوندی که پولهایشان را گرفته اما خانه ای به آنها نمی دهد اعتراض کردند.

جمعی از خانواده های دستگیرشدگان در بندرعباس روز شنبه 23 آذر در مقابل دادگاه ارتجاع در این شهر تجمع کردند و خواستار آزادی فرزندان خود شدند. خانواده ها میگویند فرزندان ما بدون هیچ گناهی شبانه از خانه هایمان ربوده شده و هیچ اطلاعی از وضعیت آنان نداریم.

بنا به گزارشهای دریافتی دژخیمان رژیم آخوندی سحرگاه روز پنجشنبه 21آذر افشین دروازی جوان 27ساله اهل روستای گنگچین شهرستان ارومیه را در زندان بم به دار آویختند.

خانواده زندانی محمدرضا حدادی از مجامع بین المللی خواستار توقف اعدام فرزندشان شده اند. بنا به گزارشهای دریافتی وی هنگام دستگیری 14 سال سن داشته و 12 سال است که در زندان شیراز محبوس است. مردم منطقه می گویند وی بیگناه است و به اتهام ساختگی قتل زندانی شده است.

مأموران جنایتکار نیروی انتظامی در بخش رَزان در اطراف نهاوند به دو شهروند کرد شلیک کردند. یکی از این شهروندان به نام بهروز یاری بر اثر اصابت دو گلوله جان سپرد و شهروند دیگر بنام محسن محمدی بر اثر اصابت گلوله مجروح گردید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a23e9241-f8c4-4bf0-b358-9a841bcfc273"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات