728 x 90

سرکوب زنان,تشدید سرکوب ,

نگرانی آخوند زن‌ستیز علم الهدی: واژه امنیت اجتماعی، مقابله با بی‌حجابی است

-

سرکوب زنان
سرکوب زنان
آخوند زن‌ستیز علم الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد در نمایش جمعه این شهر گفت: ”بنده نگفته‌ام بی‌حجابی بدتر از اختلاس است، در شبکه‌های اجتماعی این مسأله توضیح داده شده است، فساد اخلاقی و اقتصادی وابسته یکدیگرند و کلید واژه این‌ها بی‌حجابی است. … کلید واژه امنیت اجتماعی، مقابله با بی‌حجابی است که البته عنوان آن حجاب اجباری نیست“.

وی از اقدامهای سرکوبگرانه علیه زنان میهنمان قدردانی کرد و گفت:
«به‌عنوان یک عاملی که منشأ همه مفاسد هست در کشور، در مقام تحقق امنیت اجتماعی باید با بی‌حجابی مبارزه شود؛ من تشکر می‌کنم از نیروی انتظامی که با کمال قدرت و طرح و برنامه قاطع در این عرصه وارد فعالیت شده چون مسئول امنیت اجتماعی نیروی انتظامی است، نیروی انتظامی، رسالتش حفظ امنیت است، در ساختار نیروی انتظامی، معاونت امنیت اجتماعی وجود دارد، اگر امنیت اجتماعی به‌وسیله نیروی انتظامی غیرقانونی و خلاف قانون است، چرا در ساختار این نیرو معاونت امنیت اجتماعی قرار گرفته است“.

آخوند علم الهدی گفت: ”این قانونی است که معاونت امنیت اجتماعی دارد، معاونت امنیت اجتماعی به این جمع‌بندی رسیده برای این‌که فساد را از کشور جمع کند، امنیت اجتماعی به وجود بیاید، باید با بی‌حجابی مقابله کند چون عامل همه این‌ها، بی‌حجابی زنهای لاابالی و بی‌بندوبار است و باید بجنگد، این یعنی چه که بعضی از عزیزان ما در مسئولیتها برای این‌که یک قشر لائیک لامذهب را به‌دنبال خودشان یدک بشکند، می‌آیند از فساد حمایت می‌کنند و از یک حرکت مبارزاتی با فساد نیروی اجتماعی تخطئه می‌کنند“.

وی با حمله به آخوند روحانی گفت: ”هیأت ایتالیایی که می‌آید شما با یک شرکت مدلینگ که هنرش طراحی لباس است، قرارداد می‌بندید تا از بلد کفر لباس اسلامی طراحی کند؟ یعنی ما واقعاً فکر نداریم؟ مردمی که در انواع علوم پیشرفته هستند، در طراحی لباس اسلامی فکر و مغز نداریم و باید طراح ایتالیایی قرار داد ببندد و فرهنگ آلوده بزهکاری غرب را بیاورد و طراحی لباس کند؟

بیشتر بخوانید
خاطرنشان می‌شود آخوند علم الهدی، روز جمعه 20فروردین 95در صفحه ‌اینستاگرام خود اختلاس، غارت و دزدی و چپاول را بهتر از بدحجابی دانست.

این آخوند جنایتکار در پاسخ به این سؤال که ”بدحجابی بدتر است یا اختلاس؟ “گفت: ”انسانی که مال مردم را می‌خورد یا حرف حرامی می‌زند یا نگاه حرامی می‌کند، مرتکب گناهانی شده است که فقط خود او را منحرف می‌کند، در حالی که بدحجابی گناهی است که انسان را ابزار می‌کند تا شیطان دیگران را منحرف سازد“.

این آخوند زن‌ستیز افزود: ”آن زن و دختری که خدا و قرآن و معاد را هم قبول دارد اما حجاب را از دست داده و آرایش کرده و با موی پریشان مقابل مرد نامحرم ظاهر شده، علاوه بر این‌که خودش گناه کرده، ابزاری برای وادار کردن حداقل ۱۰۰ نفر دیگر به کار حرام می‌شود، از این‌رو این گناه از بدترین گناهان است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97ba7365-d899-4608-8b86-840aabd022b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات