728 x 90

شانزده آذر,

فراخوان دانشجویان به اعتراض علیه رژیم آخوندی در روز۱۶آذر

-

دانشگاه زابل
دانشگاه زابل
در ادامه فراخوانهای تشکلهای دانشجویی در گرامیداشت خاطره دانشجویان شهید در16آذر سال 32 تعدادی دیگر از تشکلهای دانشجوی، ضمن گرامیداشت خاطرهٴ این روز در فراخوانهایشان دانشجویان را به شرکت در اعتراضات دانشجویی در روز 16آذر 92 دعوت کرده‌اند:
دانشجویان دانشگاه آزاد زابل در بخشی از فراخوانشان آورده‌اند. در روز شانزده آذر همصدا با دانشجویانی هم‌چون کیانوش و ندا که در مقابل دیکتاتوری سرخم نکردند و به خیابانها آمدند اعلام می‌کنیم که یاران دبستانی به‌ پا خیزید و صدای آزادیخواهی را هر چه رساتر به گوش جهانیان برسانیم و اعلام کنیم که مردم ایران از دیکتاتوری حاکم بر ایران بیزار هستند و در مقابل آن لحظه‌ای سرخم نخواهند کرد.
جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه نیز ضمن فراخوانشان به شرکت دانشجویان در اعتراضات دانشجویی روز 16آذر92 در بخشی از فراخوانشان نوشته‌اند: ما جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه، حمله به اشرف و کشتار52قهرمان مجاهد خلق و همچنین به‌گروگان‌گرفتن هفت مجاهد اشرفی را محکوم می‌کنیم و مسئولیت این حمله و کشتار و گروگانگیری را به‌عهده مالکی می‌دانیم. ما از سازمان ملل و به‌طور خاص دولت آمریکا و شخص اوباما خواستار آن هستیم که به وعده‌های خود در رابطه با حفظ جان مجاهدان اشرف و تضمینهای امنیتی که به آنان داده بودند عمل کنند و مالکی را تحت فشار بگذارند که هرچه سریعتر هفت مجاهد به‌ گروگان‌ گرفته شده را آزاد نمایند.
در فراخوان دانشجویان دانشگاه قزوین آمده است: ما جمعی از دانشجویان دانشگاه قزوین حمایت خودمان را از فراخوان سازمان مجاهدین اعلام می‌داریم و برای 16آذر اعلام آمادگی می‌کنیم
ما فریاد خروش آزادی و مرگ بر دیکتاتور را به گوش جهان می‌رسانیم.
دانشجویان دانشگاه گنبد در بخشی از فراخوانشان برای شرکت دانشجویان در مراسم گرامیداشت روز شانزده آذر می‌نویسند: ما جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد گنبد حمایتهای خود را از فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران برای هفته اعتراض در هر فرصت و هر زمان و هر مکان اعلام می‌کنیم. یاد شهدای دانشجویی را گرامی می‌داریم... . و اعلام می‌کنیم در هفته اعتراض و قیام، ما نیز صدای اعتراض خود را به گوش همه خواهیم رساند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3de21a86-ca80-4c41-b47e-82551701c317"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات