728 x 90

شانزده آذر,

جلوگیری از ورود دانشجویان به جلسه سخنرانی ظریف در دانشگاه تهران

-

 -
-
حضور ظریف وزیرخارجه آخوند روحانی در دانشگاه تهران تبدیل به یک فضاحت برای ظریف شد. کارگزاران رژیم آخوندی در دانشگاه تهران، در وحشت از این‌که جلسه تبدیل به اعتراض دانشجویان شود، فقط تعدادی از عوامل دستچین خود را به تالار سخنرانی راه داده بودند. دانشجویان در بیرون ازسالن سرود یاردبستانی خواندند و علیه فرهاد رهبر رئیس مزدور این دانشگاه شعار می‌دادند و فریاد می‌زدند رهبر برو بیرون.

تصاویر منتشر شده از بیرون جلسه سخنرانی جواد ظریف در دانشگاه تهران، فضاحت این نمایش و مخالفت دانشجویان با آن را بیش از پیش برملا کرد.

بیرون درب ماندن دانشجویان دانشگاه تهران هنگام سخنرانی ظریف
رژیم آخوندی در وحشت از اعتراضات دانشجویان، فقط جمع دستچین شده‌یی از مزدوران را در این سخنرانی شرکت داد و با بستن دربها مانع حضور دانشجویان در این جلسه شد به‌نحوی که حتی رسانه‌های حکومتی نیز که به این وسیله امکان حضور در داخل جلسه را نداشته بودند از این مسأله ابراز نارضایتی کردند و گزارشات آن را منتشر نمودند.
تصاویر منتشر شده انبوه دانشجویانی که در بیرون محل این نمایش تجمع کرده‌اند را نشان می‌دهد.

دانشجویان در بیرون سالن با خواندن سرود و تجمع و سردادن شعار به اعتراض با برگزاری این نمایش و شرایط امنیتی شدیدی که رژیم در دانشگاه حاکم کرده بود پرداختند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35c87343-58c1-47b9-b7a4-1b382e3254c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات