728 x 90

افشاگري اتمي - پاريس,

زوزه‌های ولی‌فقیه ارتجاع در پی افشای پنهانکاری و سایت مخفی اتمی در کنفرانس مقاومت ایران در پاریس

-

واکنش رژیم نسبت به افشاگری اتمی مقاومت
واکنش رژیم نسبت به افشاگری اتمی مقاومت
ولی‌فقیه ارتجاع در تله اتمی و در تنگنای فریبکاری و زهرخوران تحمیلی دست و پا می‌زند، از کنفرانس مقاومت ایران در پاریس و افشای مجدد مخفیکاریهای اتمی و سایت اعلام نشده‌اش آن هم در آستانه دور جدید مذاکرات ژنو، سخت درهم ریخته و سراسیمه شده و در خبرگزاریهای حکومتی و وبسایتهای زنجیره‌یی اطلاعات آخوندی، زوزه سرداده، و ضمن برچسبهای تکراری و قمر درعقرب صهیونیستی! و عربی! و غربی! علیه مجاهدین و مقاومت ایران، نوشته است:
در آستانه مذاکرات ژنو؛ جریان سازیهای رسانه‌های غربی علیه برنامه هسته‌یی نظام آغاز شد

یکی از سرکردگان گروهک مجاهدین مدعی شد، اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در حال ساخت یک مرکز هسته‌یی سری در عمق 600 متری زمین در اطراف شهر مبارکه اصفهان است.

این ادعاها و فضا سازیهای رسانه‌یی در حالی صورت می‌گیرد که مقامات آمریکایی، روسی و ایرانی به دستیابی به یک توافقنامه هسته‌یی با نظام در مذاکرات آتی هسته‌یی که از روز چهار شنبه این هفته آغاز خواهد شد بسیار خوش‌بین هستند.

شایان ذکر است در روزهای گذشته مقامات رژیم صهیونیستی تلاش گسترده‌یی برای فشار به کشورهای غربی با هدف جلوگیری از دستیابی به یک توافق هسته‌یی بین نظام و گروه 1+5 آغاز کرده‌اند، توافقی که انتظار می‌رفت در دور قبلی مذاکرات حاصل شود که در پی سنگ‌اندازیهای فرانسه، دوست نزدیک رژیم صهیونیستی و مرکز حضور سرکردگان گروهک مجاهدین، حاصل نشد.

برخی منابع خبری در بیروت اعلام کردند، گزارش ساختگی جدید صهیونیستها، ساخته و پرداخته ذهن عوامل گروه مجاهدین مستقر در سرزمینهای اشغالی است.

این گزارش گامی در جهت ناکام گذاشتن مذاکرات ژنو که اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد، تلقی می‌شود.

این گروه در پیمانی نانوشته برای به شکست کشاندن مذاکرات هسته‌ای، ادعاهای واهی و بی‌اساسی را در خصوص فعالیتهای هسته‌یی نظام مطرح ساخته است.

پیش از این نیز عوامل این گروه ادعاهایی دروغینی را در خصوص تلاش نظام برای دستیابی به سلاحهای هسته‌یی مطرح کرده بودند.

بسیاری از عوامل و سرکردگان گروه مجاهدین در سرزمینهای اشغالی به‌سر می‌برند

و به نظر می‌رسد نگرانی رژیمهای عربی از تفاهم هسته‌یی نظام با گروه 1+5، عامل موثری در دروغ سازیهای جدید این گروه باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1e19fd7-ce4a-4700-8d5b-6497ca25525b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات