728 x 90

افشاگري اتمي - پاريس,

بازتاب افشای سایت جدید مخفی رژیم در رسانه‌های عربی

-

افشاگری اتمی
افشاگری اتمی
افشای سایت جدید مخفی رژیم مورد توجه مهمترین رسانه‌های عربی قرار گرفت
الزمان بین‌المللی: اپوزیسیون ایران سایتهای اتمی مخفی رژیم ایران را قبل از شروع گفتگوهای ژنو برملا کرد. سازمان مجاهدین خلق، بزرگترین سازمان اپوزیسیون ایران اعلام کرد، اطلاعاتی در دست دارد که رژیم یک سایت اتمی زیر زمینی را مخفیانه ساخته است. قبل از این شورای ملی مقاومت سایت اتمی نطنز و آب سنگین اراک را در سال 2002 افشا کرده بود. این سازمان قصد دارد رژیم ایران را سرنگون کند.
روزنامه القبس کویت: اپوزیسیون ایران یک سایت اتمی مخفی جدید را فاش کرد. مهدی ابریشمچی، از شورای ملی مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس اعلام کرد: «کارهای این سایت در سال 2005 شروع شده است. این سایت اتمی در کمال مخفی کاری ساخته شده و در یک منطقه بزرگ نظامی استتار شده است. این منطقه نظامی پوشش لازم برای جلوگیری از هر گونه درز اطلاعات را به آن می‌دهد...
روزنامه الأیام- بحرین: اپوزیسیون ایران یک سایت اتمی مخفی رژیم ایران به اسم 012 را فاش کرد. اپوزیسیون در تبعید ایران تأیید کرد که اطلاعاتی در مورد سایت جدید مخفی برنامه اتمی ایران دارد و خواهان ”قاطعیت” جامعه بین‌المللی شد. مهدی ابریشمچی، از شورای ملی مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس اعلام کرد: ”این ممکن است یک مکان برای تحقیقات یا دیگر وجوه (برنامه اتمی) باشد“.
روزنامه البیان چاپ امارات: اپوزیسیون در تبعید ایران تأیید کرد که اطلاعاتی در مورد سایت جدید مخفی برنامه اتمی ایران دارد و خواهان ”قاطعیت” جامعه بین‌المللی شد... ... مهدی ابریشمچی، از شورای ملی مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس اعلام کرد: ”ما امروز وجود یک سایت دیگر اتمی اعلام نشده را فاش می‌کنیم”. بنا‌ به گفته این مخالفان، این سایت با نام کد شده ”012 ”در 10 کیلومتری شهر مبارکه، در مرکز استان مرکزی ایران قرار دارد.
روزنامه اللواء چاپ لبنان: اپوزیسیون در تبعید ایران تأیید کرد که اطلاعاتی در مورد سایت جدید مخفی برنامه اتمی ایران دارد و خواهان ”قاطعیت” جامعه بین‌المللی شد. بنا‌ به گفته این مخالفان، این سایت با نام کد شده ”012 ”در 10 کیلومتری شهر مبارکه، در مرکز استان مرکزی ایران قرار دارد...
روزنامه فرامنطقه‌یی الحیات: اپوزیسیون در تبعید ایران یک سایت اتمی مخفی جدید را فاش کرد. سازمان مجاهدین خلق ایران در سال 2002 وجود برنامه اتمی ایران را فاش کرد. و پس از آن به‌طور منظم پیشرفت این برنامه را افشا می‌کند. مهدی ابریشمچی هشدار داد «موضع خوب در مقابل رژیم فقط قاطعیت و افزودن فشار است و ممانعت از این‌که دنیا را در مورد برنامه اتمیش فریب بدهد»
خبرگزاری رویتر وایر عربی: اپوزیسیون در تبعید رژیم ایران روز دوشنبه گفت اطلاعاتی راجع به یک سایت اتمی زیرزمینی که در ایران ساخته می‌شود به‌دست آورده است که در میان شماری از سایتهای مخفی برنامه اتمی ژریم ایران است. پیش از این در سال 2002 شورای ملی مقاومت ایران مجتمع غنی‌سازی اورانیوم ایران در نطنز و همچنین راکتور آب سنگین اراک را نیز افشا کرده بود. ابریشمچی گفت این اطلاعات را برای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یا دیدبان اتمی سازمان ملل نیز ارسال کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c764a41-9e88-4c01-8484-5ffe28fa1873"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات