728 x 90

حمله به اشرف - اعتصاب غذا,

دکتر ابراهیم جدی: هشدار می‌دهم! وضعیت بحرانی است

-

 -
-
دکتر ابراهیم جدی، پزشک کشیک مستقر در محل اعتصاب‌غذای لیبرتی طی گزارشی نسبت به وضعیت اعتصابیها که هشتادمین روز اعتصاب‌غذای خود را پشت سر گذاشته‌اند. به مجامع بین‌المللی هشدار داد.
در این گزارش آمده است:
طی دو روز گذشته 51نفر از اعتصابی‌ها به علت وضعیت وخیم جسمی به کلینیک لیبرتی منتقل شدند. پس از معاینات پزشکی، وضعیت شماری از آنها بسیار وخیم تشخیص داده شد و تأکید گردید که این عده باید به اعتصاب‌غذای خود خاتمه دهند وگرنه با ضایعات غیرقابل جبران مواجه خواهند شد. این افراد عبارتند از: مجاهدان خلق
مهین نظری
ملیحه تدینی
زهرا احمدی
امیره نوری
مرضیه قبادی
فهیمه خادمی
ایرج اخلاقی
بهادر کیامرزی
حمید عریضی
امین عبدلی
علی صادق نژاد
قاسم کیوانی
اردشیر احمدی
مجاهد خلق مهین نظری، دچار تشنجهای نوبه‌ای می‌شود و از ضعف مفرط، اختلال سیستم عصبی و اختلال فشار خون رنج می‌برد.
مجاهد خلق ملیحه تدینی: از ضعف مفرط، سرگیجه و سیاهی رفتن چشم و درد عضلانی و دردهای مفصلی رنج می‌برد.
مجاهد خلق بهادر کیامرزی در جریان اعتصاب غذا، حدود 20 درصد وزنش را از دست داده است. از سرگیجه و عدم تعادل و بی‌حالی و ضعف شدید رنج می‌برد و تحت درمان است و هنوز وضعیتش تشدید نشده است
مجاهد خلق علی صادق نژاد که او نیز 20درصد وزن خود را از دست داده است. به‌دلیل سیاهی رفتن چشم دراثر افت شدید فشارخون پزشکان نتوانستند فشار خون او را اندازه‌گیری کنند. علی صادق نژاد وضعیت خطرناکی دارد و اکنون زیر سرم قرار دارد.
مجاهد خلق قاسم کیوانی حدود 23 کیلو معادل حدود 20درصد وزن خود را از است. وی دچار افزایش فشارخون است. وی همچنین از بی‌خوابی و سردرد و بی‌حسی پاها و دردهای عضلانی عمومی رنج می‌برد.
قاسم کیوانی، بهادرکیامرزی و علی صادق نژاد هر کدام حدود 20% وزنشان را از دست داده‌اند
مجاهد خلق حمید عریضی 23 درصد وزن خود، وزنش به 45کیلو رسیده است. وی علاوه بر ضعف مفرط، از تاری دید و رنج می‌برد و این تهدید وجود دارد که اختلالات بینایی او به نقطهٴ بازگشت‌ناپذیر برسد.
مجاهد خلق امین عبدلی 22% وزنش را از دست داده است وی از تاری دید و سردرد و دردهای عضلانی مفصلی منتشر در تمام قسمتهای بدن رنج می‌برد و طی دیروز و امروز زیر سرم بوده است.
دکتر ابراهیم جدی در گزارش خود افزوده است که او و سایر پزشکان به تأکید از همهٴ این افراد درخواست کرده‌اند که به اعتصاب خود پایان دهند، اما هیچ‌یک از آنها نپذیرفته و بر ادامه اعتصاب تا رسیدن به خواسته‌هایشان پای فشرده است. دکتر جدی از ارگانهای مدافع حقوق‌بشر، رئیس‌جمهور آمریکا و دبیرکل سازمان ملل‌متحد جداً درخواست کرده است تا دیر نشده و فاجعه‌ای به‌وقوع نپیوسته دخالت کنند و به این وضعیت که جان و سلامتی صدها نفر را در معرض تهدید جدی قرار داده، پایان دهند.
امیره نوری
زهرا احمدی
فهیمه خادمی
ملیحه تدینی
امین عبدلی
علی صادقی نژاد
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9266be15-f4b9-4771-b15a-103ce3000fbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات