728 x 90

شهيدان قيام,

مراسم بزرگداشت شهدای قیام در تهران، شهریار کرج و جهرم

-

--
--
مادران شهدای قیام سال 88 در روز عاشورای حسینی (پنجشنبه 23آبان 92) برای زیارت مزار این شهیدان در بهشت زهرا تجمع کردند. قطعه 257 بهشت زهرا پر از مأموران اطلاعاتی و امنیتی رژیم آخوندی بود. مأموران اجازه رفتن مادران بر سر مزار شهید ندا آقاسلطان را ندادند. به‌دنبال این اقدام ضدانسانی، خواهر شهید مصطفی کریم بیگی با صدای بلند به مأموران رژیم آخوندی اعتراض کرد و گفت شما برادرم را روز عاشورا کشتید.
مأموران رژیم آخوندی در برابر خشم جمعیت مجبور به عقب‌نشینی شدند.

بنا‌ به خبر دیگری جمعی از مادران شهدای قیام سراسری 88 و (مادران پارک لاله) روز پنجشنبه 23آبان 92 مصادف با عاشورای حسینی بر مزار شهید مصطفی کریم بیگی در شهریار کرج جمع شدند و یاد این شهید و تمامی شهدای راه آزادی را گرامی داشتند.

به‌رغم حضور گسترده مأموران اطلاعاتی و امنیتی و مزدوران لباس شخصی، عصر روز عاشورا 23آبان مراسم اولین سالگرد شهید کرامت زارعیان در مزار این شهید در جهرم برگزار شد.. مزدوران با پخش صداهای اضافی تلاش می‌کردند مراسم و سخنرانیها را مختل کنند. کرامت الله زارعیان دانشجوی دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران بود که توسط مأموران اطلاعات آخوندی ربوده شد و در زیر شکنجه به‌شهادت رسید..



خبری از تهران هم حاکی است گروهی ازجوانان در منطقه کن روز چهارشنبه 22آبان با مزدوران بسیجی که مانع عزاداری آنها شدند، درگیر شدند. تعدادی از این جوانان در سال 88 یا قیامهای بعدی بازداشت شده و سپس آزاد شده بودند. در این درگیری جوانان مزدوران بسیجی را از محل عزاداری فراری دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cae5ba8d-d030-47de-a347-72454104c3a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات