728 x 90

آیا نباید علیه یزید زمان برخاست؟

به آتش کشیدن مقر انتظامی  جنایتکار در قیام عاشورای 88
به آتش کشیدن مقر انتظامی جنایتکار در قیام عاشورای 88
در حاکمیت یزیدی ولایت‌فقیه، چکمه ظلم بر سراسر پیکر جامعه کوبیده می‌شود. ، ستم، و تمامی مظاهر نکبت‌آور آن، سراسر جامعه را فراگرفته است. فقر و گرسنگی بیداد می‌کند. موج عظیم بیکاری، سراسر جامعه را گرفته است. هر روز بر انبوه کارگران بیکار شده از کار افزوده می‌شود. با تعطیلی زنجیره‌یی کارخانه‌ها و کارگاهها، بیکاران ظرف یک سال گذشته دو برابر شده‌اند، و بیش از 50 درصد نیروی کار فعال کشور در شرایط بیکاری قرار دارند».

به گفنه سایت کرمانشاه پست: 2خرداد 1391: بیش از ۵۰۰۰ کارگر در نتیجه تعطیلی صد‌ها کوره آجرپزی سنتی طی دو سال اخیر بیکار شدند. 900هزار فارغ‌التحصیل کشور بیکارند و تعداد کارشناسان کشاورزی جویای کار در کشور 83هزار نفر است، تنها در استان کرمانشاه بیش از 5500 فارغ‌التحصیل رشته کشاورزی وجود دارد که بیش از 3هزار نفر از این فارغ‌التحصیلان بیکار می‌باشند.

بنا بر گفته روزنامه حکومتی اعتماد 4آبان 1392 اقتصاد ایران با چالشهای پرشماری روبه‌رو است: در شرایط رکود قرار داریم، تورم به بالای 40 درصد رسیده است، رشد اقتصادی منفی ۵.۴ درصد است و پیش‌بینی شده امسال هم اقتصاد ایران 9 پله پایین‌تر بیفتد. و با احتساب جمعیت آماده به‌کار (حدود پنج میلیون نفر) که به‌زودی از دانشگاهها و مدارس فارغ‌التحصیل شده و وارد بازار کار می‌شوند و سه و نیم میلیون بیکار موجود حدود ۸.۵ میلیون نفر جویای شغل را در کشور می‌سازند. علی طیب‌نیا نسبت به این رویه پیش رو هشدار داد و اعلام کرد که به‌زودی بازار کار کشور با بحران 5/8 میلیون کارجو و تاریخی‌ترین تقاضای کار در 100سال گذشته مواجه خواهد بود.

خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر 15آبان 1392: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران گفت بیش از 75 درصد مشکلات اقتصاد ایران داخلی و تنها 15 تا 25 درصد آن مربوط به مسائل بین‌المللی است
رئیس مرکز آمار در سایت شبکه خبر رژیم 3آبان 1392: رئیس مرکز آمار ایران اعلام کرد ۲۶ درصد جمعیت فعال ۱۵-۲۴ ساله کشور بیکارند و بالاترین نرخ بیکاری در استان لرستان است. تورم روستایی بیشتر از تورم شهری است.
خادمی‌زاده از نمایندگان مجلس ارتجاع می‌گوید: در حال حاضر بیش از 43 درصد کارگران در کشور از حداقل حقوق محروم هستند و یک سوم حداقل دستمزد را می‌گیرند. اما‌ ای کاش ضمانتی برای اجرای حداقل دستمزد در جامعه وجود داشت
تمامی ثروتهای طبیعی این مردم، توسط دستهٴ دزد و جنایتکار حاکم به غارت برده می‌شود. درآمد نفت مردم ایران در شش سال گذشته، بیش از ششصد میلیارد دلار بوده است. این ثروت عظیم، یا در بانکهای سراسر جهان، به حساب آخوندها وارد شده، و یا خرج سرکوبگریها و ترور و اختناق شده یا برای پیشبرد پروژه شوم اتمی رژیم و یا دخالتهایش در عراق و سوریه هزینه شده تا پایه‌های حکومت ولایت‌فقیه فرو نریزد. ثروتهای سرکردگان حکومت ولایت‌فقیه، در بانکهای دنیا، چشم جهانیان را خیره کرده است.

در نتیجه غارتگریهای حاکمان و انحصار همهٴ دامنه‌های تولید و تجارت، طبقه متوسط جامعه ایران از بین رفته و پیکر جامعه ایران به دو بخش غنی و زیر خط فقر تبدیل شده است. سفره‌های انبوه توده‌های محروم، از گرانی تهی شده است
سهمیه‌بندی جنسیتی در کنار جریان حذف جنسیتی به‌عنوان دو بازوی اصلی این سیاست‌ها، در سال 91 به اوج خود رسید. 36 دانشگاه کشور، دختران را در 77 رشته تحصیلی نپذیرفتند.
فقر و سختی تأمین معیشت روز به روز خانواده‌ها را از هم می‌پاشد. عوامل رژیم در دادگاهها به صراحت اعلام می‌کنند که ۷۰ درصد طلاق‌ها ریشه در فقر و ناداری دارد. کودکان مردم محروم از تحصیل، در خیابانها به دستفروشی و گدایی و در کارگاهها به‌کار سخت و سیاه مشغول شده‌اند. آمارهای حکومتی می‌گویند:
«۵/۴ میلیون کودک از تحصیل بازمانده‌اند. این آمار به جز آمار ۲۲هزار کودک بدون هویت است که ادارهٴ کل اتباع خارجی استانداری تهران در سال گذشته اعلام کرده».

18مهر 91: مسئول کانون اصلاح و تربیت شهرستان اراک گفت: ۸۰ درصد کودکان کانون اصلاح و تربیت شهرستان اراک کودکان خانواده‌های متلاشی، فرزندان طلاق! یک، یا هر دو والد در زندان هستند!… ۹۰ درصد آنها اصلاً درس نخوانده‌اند و قبل از این‌که وارد کانون شوند، به کاری اشتغال داشته‌اند.
سالمندان و بازنشستگان جامعه که باید مورد حمایت و احترام باشند بیش از همه مورد تحقیر و فراموشی‌اند. خیل بازنشستگان کهنسال روزها در صفوف طولانی در کنار خیابان می‌خوابند تا مگر حقوق ناچیز خود را که چندین ماه عقب‌افتاده را دریافت کنند.

فقر و گرسنگی و محرومیت، توده‌های محروم را به ورطه اعتیاد و خودکشی می‌افکند: آسیبهای اعتیاد سالانه شانزده میلیون ایرانی را در برمی‌گیرد. سالانه 4200تن خودکشی می‌کنند!
جلادان حاکم، خود به غارتهای بزرگ می‌پردازند، اما دستگاه خونریز قضاییه، مردم محروم را به جرمهای کوچک، پیاپی بدار میآویزد. هر روز به‌طور متوسط 2نفر اعدام می‌شوند و این وضع 33سال است که تکرار می‌شود.
آگاهان جامعه که ظالم را افشا می‌کنند و کلام حق را بر زبان می‌رانند، تنها به‌خاطر آگاهی دادن به مردم و نوشتن حقایق، هم‌چون صارمیها، حاج آقاییها، دگمه‌چی‌ها، و ستار بهشتی‌ها، در دخمه ها بدار کشیده و یا در زیر شکنجه به‌شهادت می‌رسند.

حسین برای چه برخاست؟ و حسینیان باید برای چه برخیزند؟
حسین برای چه برخاست. حسینیان برای چه باید برخیزند؟ آنگاه که حسین برخاست: حاکمیت اشرافیت اموی فقر و سیه روزی توده‌های مردم را به بار آورده بود. امروز هم آخوندها و غارتگران رژیم خامنه‌ای کاخها و ویلاها و قصرهای مجلل دارند.
ثروت ولی‌فقیه و پسرش، از ثروت شاهان بیشتر شده است!: مجتبی‌خامنه‌ای، پسر ولی‌فقیه: یک میلیارد پوند در انگلستان. دو و دودهم میلیارد دلار در آلمان 776 میلیون دلار در قطر دارد!.

امام حسین می‌پرسید چرا: «ضعیفان ناتوان را به‌ایشان تسلیم کردید تا برخی را برده و مقهور خود کنند و برخی را به‌خاطر لقمه‌نانی بیچاره سازند. در مملکت به‌خواست خود حکم می‌رانند و راه رسوایی و پستی را برای هوای خود هموار می‌کنند. !»
آیا در ارقام ثروت آخوند احمد جنتی رئیس شورای نگهبان دقت کرده‌اید؟ : 450 میلیون یورو در بلژیک، 143 میلیون دلار در مؤسسه نخل، 124 میلیون دلار در امارات. 267 میلیون دلار در مالزی. 118 میلیون دلار در آفریقای جنوبی دارد.

امام حسین می‌پرسید: بر خدای جبار دلیری کرده و زشتی و اشرار را پیروی می‌کنند. در هر شهری گوینده‌یی از جانب خود بر‌ منبر دارند و این سرزمین پایمال آنهاست. بر‌ همه‌ جای آن دست گشاده‌اند. مردم برده آنها و در اختیار ایشانند و هر دستی بر‌ سر آنان بکوبند، دفاع نتوانند کرد.
آیا پاسدار حسن فیروز آبادی، سرکرده ستاد مشترک نیروهای مسلح رژیم این ثروت را از کجا آورده: 320 میلیون دلار در مالزی، 65 میلیون دلار درامارات، 103 میلیون دلار در کویت، 17 میلیون دلار در ترکیه،

ـ آخوند حسین طائب، سرکرده قبلی بسیج و رئیس سازمان اطلاعات سپاه: 122 میلیون دلار در کشور امارات. 42 میلیون یورو در ایتالیا.
پاسدار احمد وحیدی: وزیر دفاع: 32 میلیون دلار در امارات. 62 میلیون دلار درترکیه. 122 میلیون دلار در آلمان دارد..

امام حسین می‌گفت: دسته‌یی زورگو و جبار که نه خدا و نه بازگشتگاه می‌شناسند، بر ضعفا و ناتوانان شدیداً فشار می‌آورند. پس ای‌عجب و چرا که تعجب نکنم که زمین در تصرف مردی دغل و ستمکار است یا باجگیری نابه‌کار یا حاکمی که بر مؤمنان ترحمی ندارد…
وزیر خارجه سابق و مشاور فعلی خامنه‌ای: 52 میلیون یورو درآلمان. 32 میلیون یورو در ایتالیا. 41 میلیون یورو در اسپانیا

علی لاریجانی: رئیس مجلس ارتجاع: 185 میلیون یورو در اتریش، 16 میلیون دلار در امارات، 112 میلیون یورو در مالزی انباشته است.

احمدرضا رادان: جانشین سرکرده نیروی انتظامی: 98 میلیون دلار در امارات، 65 میلیون دلار درکویت، 121 میلیون دلار در آفریقای جنوبی.

امام حسین گفت: کورها و لالها و زمین‌گیرها در شهرها بی‌سرپرست افتاده‌اند و بر‌ ایشان ترحم نمی‌شود و شما در‌خور مسئولیت و تواناییتان کار نمی‌کنید و نسبت به‌آن‌کس هم که وظیفه خود را انجام می‌دهد اعتنا ندارید و به‌مسامحه و سازشکاری و همکاری با ظالمان آرمیده‌اید

پاسدار حسن شریعتمداری: 225 میلیون دلار در امارات، 54 میلیون دلار در مؤسسه نخل، 65 میلیون دلار در بانک hsbcبریتانیا ذخیره کرده است. او هم‌چنین156 میلیون دلار در مالزی. 600 میلیون دلار در بانک سن پترزبورگ روسیه دارد..

مهدی احمدی‌نژاد: 18 میلیون یورو در بلژیک. 45 میلیون یورو در سویس. 44 میلیون یورو در بانک اسلامی در شارجه.

پاسدار اسفندیار رحیم مشایی: رئیس دفتر پاسدار احمدی‌نژاد: پنج و دو دهم میلیون یورو درآلمان. 32 میلیون یورو در ایتالیا، 41 میلیون یورو در اسپانیا ذخیره کرده است.

برخیزیم که: آخوندها و وابستگان غارتگر رژیم، در کاخهای گرانقیمت، گوی سبقت را از حکام چپاولگر ربوده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0948c4ac-d6e4-47b5-87af-42065ae880ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات