728 x 90

كابينه روحاني,شقه دروني رژيم,

فتنه خط قرمز برای رأی اعتماد ۳وزیر پیشنهادی آخوند روحانی در مجلس ارتجاع

-

آخوند روحانی و مجلس ارتجاع
آخوند روحانی و مجلس ارتجاع
در حالیکه مجلس ارتجاع برخط قرمزهای ولی‌فقیه مبنی بر موضع وزرای جدید نسبت به قیام 88، تأکید کرده بود، آخوند روحانی امروز در مجلس رژیم برای دفاع از سه وزیر وزارتخانه‌های علوم، آموزش و پرورش و ورزش، حضور یافت. اما شبکه‌های تلویزیون رژیم از پخش مستقیم سخنان وی و مذاکرت مجلس در مورد وزیران معرفی شده خودداری کردند.

در همین حال، کوچک زاده از افراد باند خامنه‌ای در مجلس، به پخش نشدن مذاکرات از تلویزیون رژیم اعتراض کرد و خطاب به آخوند روحانی گفت این یعنی چی؟ مذاکرات ژنو محرمانه هستند؟ مذاکرات مجلس محرمانه هستند؟ در این مخفی کاریها چه می‌خواهید بکنید؟

در مقابل، آخوند روحانی، باند رقیب را از رویارویی بر حذر داشت و تأکید کرد همه باید تلاش کنیم تا نظرات خامنه‌ای را عملیاتی و اجرایی کنیم، به‌خاطر یک کلام، یک جمله، یک حرکت کوچک، خود را آماده برای ایجاد تنش و برخورد نکنیم. ما در شرایط خاصی امروز پای میز مذاکره با دیگران نشسته‌ایم.

خسروی سهل‌آبادی عضو کمیسیون آموزش مجلس ارتجاع در مورد فانی به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش گفت: سوابق ایثارگری ایشان بسیار مناسب است و حاشیه سیاسی ندارند. در مورد فرجی دانا وزیر پیشنهادی علوم نیز، با توجه به این‌که در فتنه 88 نقشی نداشتند، به نظر می‌رسد می‌تواند رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.
این عضو کمیسیون آموزش مجلس رژیم در مورد صالحی امیری گفت شبهات سیاسی در مورد ایشان مطرح است و این سؤال پیش آمده که آیا ایشان در فتنه 88 نقش داشته‌اند یا خیر؟ صالحی امیری مدعی بودند که در هیچ صحنه‌ای از فتنه 88 نقش نداشته‌اند و بعد از صحبتهای رهبری سخنان ایشان را فصل الخطاب قرار داده است.

پایان ماه عسل حسن روحانی و دوستانش
از سوی دیگر، روزنامه حکومتی اعتماد وابسته به باند مغلوب، زیر عنوان «حمله به رأی اعتماد» نوشت:
حملات ریز و درشت در مجلس خبر می‌دهد که ماه عسل حسن روحانی و دوستانش به پایان رسیده است. آنها هر روز دامنه انتقادات‌شان را گسترده‌تر و ادبیات‌شان را گزنده‌تر می‌کنند. اگر‌چه این انتقاد‌ها و حملات از یک ماه پیش و در پی تماس تلفنی رئیس‌جمهور با همتای آمریکایی‌اش استارت خورد و شعار‌های مرگ بر آمریکایی‌اش هم به مجلس کشیده شد اما حالا رنگ و بوی جدی‌تر به خود گرفته است. می‌خواهند هم مانع تغییر رابطه با آمریکا شوند و هم از ورود وزرای جدید به دولت جلوگیری کنند.

در یک اقدام دیگر، رسانه‌های حکومتی از تذکر 37 نماینده مجلس به رئیس‌جمهور رژیم درباره بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی تذکر دادند.
آریایی‌نژاد و سلطانی نیز به روحانی در خصوص ضرورت مقابله با سخنان نجفی معاون گردشگری رئیس‌ جمهور در تبلیغ غیرمستقیم دخانیات تذکر دادند.


در انتخابات ریاست‌جمهوری برگشت به عقب کردیم و نگران این هستیم
امیرحسین قاضی‌زاده از افراد باند خامنه‌ای در مجلس هشتم ارتجاع، با اذعان به‌شدت تشتت در این باند گفت ما متأسفانه در انتخابات ریاست‌جمهوری یک برگشت به عقب کردیم، به‌طوری که ما الآن نگران این هستیم که ضدانقلاب‌ها سرکار بیایند یعنی داخل شاخصهای بدیهی‌تر گیر کردیم. ما باید نگران این باشیم که آنها نیایند. بحثهای خیلی جدی‌تری است، اگر مجلس بخواهد محکم در این شاخص‌ها بایستد، تعداد بیشتری از افراد کابینه رأی نمی‌آوردند، مجلس خیلی تنازل کرده است. آن کسی که در جریان فتنه فعال بوده است ضدانقلاب است، چون تا مرز براندازی رفته است و دنبال براندازی بوده است. ما از اول هم گفته بودیم فتنه خط قرمز ما برای رأی اعتماد است.
وی در رابطه با حرفهای رفسنجانی و خانواده خمینی اظهار داشت: بزرگ کردن موضوعاتی چون رابطه با آمریکا، به‌خاطر این است که به مردم بگویند ببینید بچه‌های امام هم دیگر برگشته‌اند، همه خسته شده‌اند. اینها دارند به مردم می‌گویند که ما هم دیگر از حرفهایی که امام زده است خسته شده‌ایم، اصل پیامی که می‌خواهند به سطح جامعه برسانند همین است. می‌خواهند به مردم القاء کنند که ما بریده‌ایم. تزریق یأس در مسیر امام، دقیقاً چنین چیزی را نشان می‌دهد.
قاضی‌زاده با اشاره به بحران زهرخوران اتمی توسط ولی‌فقیه ارتجاع، وحشت رژیم را از این‌که تا آخر خط مجبور می‌شود برود، عنوان کرد و گفت: در مذاکرات از یک چیز بزرگتر می‌ترسم، اینها بهانه‌یی جور کردند به نام انرژی هسته‌یی و اختیار ما را از خودمان گرفتند و گفتند بروید با این شش کشور حرف بزنید و مشکلتان را حل کنید. حالا این شش کشور هم می‌گویند برو با یک کشور بنشین و حرف بزن. این کشور هم دارد به ما چه می‌گوید؟ صحبت داشتیم و تلفنی حرف زدیم. ولی بعد از هر نشستی که داشتیم، بلافاصله وزیر خارجه و یا رئیس‌جمهوری آمریکا مصاحبه کردند گفتند که ما هر اقدامی بکنیم با حفظ منافع و امنیت اسراییل است! یعنی اگر می‌خواهی با ما به جمعبندی برسی باید مسأله‌ات را با اسراییل حل کنی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95807c76-38a0-4b9c-a9c7-7e7a0bf27a93"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات