728 x 90

بن بست اتمي,شقه دروني رژيم,

بحران زهر خوران اتمی و جنگ گرگها - زهرماری به نام «ان پی تی»

-

جنگ گرگها
جنگ گرگها
جواد لاریجانی معاون قضاییه خامنه‌ای در تلویزیون رژیم گفت ان.پی.تی (پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی) چه زهرماری است که ما باید آن را بپذیریم. ، پس فردا می‌خواهند همه مکانهای ما حتی مسجد را بازرسی کنند.
همزمان، نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع نیز گفت: جمهوری اسلام هیچ نوع تعلیق و توقفی را نمی‌پذیرد و تمام تأسیسات هسته‌یی ما به فعالیتشان ادامه خواهند داد.
وی تأکید کرد جمهوری اسلامی باید از تکنولوژی غنی‌سازی به هر درجه‌ای که مورد نیاز او است، برخوردار باشد تکنولوژی و فناوری هسته‌یی را باید تا بالا‌ترین داشته باشد و در این خصوص مذاکره نمی‌کنیم، جمهوری اسلامی در هیچ زمانی پروتکل الحاقی را نمی‌پذیرد.

فضیحت مکالمه تلفنی روحانی با اوباما
کمال خرازی سفیر سابق رژیم در فرانسه فضیحت دروغ بافی آخوند روحانی در مکالمه تلفنی با اوباما را، موجب بی‌آبرویی نظام توصیف کرد و در یکی از رسانه‌های حکومتی نوشت: کسانی که روزی از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند نمی‌توانند تنظیم کننده مناسبات دو کشور باشند و اگر مردم حقیقت را بدانند داوری آنها جور دیگری خواهد شد. نان شعارهای تند را خوردند و مردم هزینه پرداختند الآن همان کسانی که بدترین رفتارها را داشتند، شده‌اند دمکرات.
دوستان من، نباید به رئیس‌جمهور کلک زد؛ گامهای آهسته با اهمیت‌تر از تحریک افراط است. سربسته می‌گویم؛ دل ظریف هم خون است! اگر بدانید پس از آن‌که تلفن تحمیل شد چه اتفاقاتی افتاد، برخی دوستان این‌گونه ذوق زده نمی‌شدند. حتماً بسیار خوب و مهم است که مذاکرات تلفنی انجام بشود ولی آشکارا به مردم درست گفته بشود نه این‌که اول گفته شود آمریکاییها درخواست مذاکره تلفنی دارند و بعد تکذیب از جانب آمریکا شود، این کف ما را باز می‌کند و کرد که توان مدیریت یک تلفن را نداریم. دلالهایی که این وسط بودند با مشارین بی‌تجربه و برخی فرصت طلب؛ ریس جمهور ما را هزینه رودربایستیهای خودشان کردند.

حملات باند خامنه‌ای علیه باند رفسنجانی
نصب بنر علیه «اعتماد سازی» به جای کفن پوشی از ابزار رسانه استفاده کرده‌اند

سایت حکومتی شبکه ایران، نوشت: تقریباً یک هفته‌ای می‌شود که یک سری بیلبورد و بنر با تصویرسازی پیرامون پیشینه غیرقابل اعتماد سیاستمداران آمریکایی در نقاط مختلف تهران نصب شده است. در این بیلبوردها که با کلید واژه «صداقت آمریکایی» طراحی شده‌اند، سعی شده با تشبیه سران ایالات متحده به آدمهایی سوء استفاده‌گر و جنگ‌طلب که دستانشان به مانند دستان موجودات اهریمنی است و یا رفتارشان، حیوانی، احتمالاً این پرسش پیش روی مخاطب قرار گیرد که آیا اعتماد به این کشور درست است؟!

این سایت حکومتی افزود: نکته مهم درباره این هجمه جدید تبلیغاتی این است که هدفش بیش از هر چیز سیاستهای دولت جدید است. البته باید دست مریزادی هم به آنها گفت که به جای روشهای کهنه‌ای مانند کفن پوشی از ابزار رسانه استفاده کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5cd68f45-24b0-4abf-9128-44e6260d9437"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات