728 x 90

آزادي 7 گروگان,

فراخوان برای نجات گروگانهای اشرفی

-

فرماندار اد رندل
فرماندار اد رندل
فرماندار اد رندل رئیس حزب دموکرات آمریکا (2001)
اتمام‌حجت با اوباما
«… حرف آخر این است که اولین تعهد ما ـ و رئیس‌جمهور باید این را بداند ـ این است که به قول خود وفا کنیم و امنیت آنها را تأمین کنیم. اگر واقعاً این کار امکان‌پذیر نیست، در حالی‌که من هیچ دلیلی نمی‌بینم که آن را امکان‌ناپذیر کند، اگر امکان‌پذیر نیست باید از آقای رئیس‌جمهور بخواهیم که برای مالکی بسیار روشن سازد که اگر یک نفر دیگر آسیب ببیند، نه این‌که کشته شود، بلکه اگر یک نفر دیگر در لیبرتی آسیب ببیند، ما فوراً تمامی حمایتهای نظامی و مالی خود را به کشور عراق قطع خواهیم کرد. رئیس‌جمهور حق این کار را دارد و کنگره از این حمایت خواهد کرد. ما باید این را برای مالکی بسیار روشن سازیم. حتی یک نفر دیگر. نه 38، نه 52، حتی اگر یک نفر دیگر آسیب ببیند، این پایان کمکهای آمریکا به عراق خواهد بود.

رئیس‌جمهور همچنین باید این را روشن سازد که کمکها به عراق مشروط به آزادی 7 گروگان است. این یک جوک است که بگویید دولت عراق از مکان آنها مطلع نیست و قدرت آزادی آنها را ندارد. آنها را فوراً آزاد کنید! همین الان!

اگر رئیس‌جمهور به نامه ما پاسخ ندهد، ما همگی (روز گذشته در یک تماس تلفنی توافق کردیم) به بیرون کاخ سفید یا وزارت‌خارجه خواهیم رفت و یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهیم کرد. فقط ما، فقط دوستان آمریکایی و این را روشن خواهیم ساخت که چه اتفاقاتی رخ داده است.

تا کنون، این مسأله هنوز وارد تلویزیونهای مردم آمریکا نشده است، اما اگر یک دادستان کامل، 3 فرماندار سابق، دو رئیس حزب سابق، 7 ژنرال که در عراق خدمت کردند، از جمله یکی از آنها که رئیس ستاد مشترک بود، و ژنرال جونز که مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور اوباما بود، اگر ما بیرون کاخ سفید یا وزارت‌خارجه بایستیم و بگوییم آقای رئیس‌جمهور این پیام را به مالکی برسانید، فکر کنم که بالاخره مقداری به ما توجه خواهد شد. فکر می‌کنم این کار را پایان خواهد داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d01f8152-47d4-4c22-93a8-f46a5fd66496"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات