728 x 90

30 مهر,

سخنرانی سناتور خوزه ماریا چیکیو، سخنگوی خارجی حزب مردم

-

دیدار مریم رجوی از اسپانیا
دیدار مریم رجوی از اسپانیا
همان‌طور که می‌بینید، برخی از همکاران برجسته من در اسپانیا، پدرو آگرامونت، کارلا، آلبرتو، جوردی و کارمن آمده‌ایم برای نشان‌دادن همبستگی خودمان و حمایت بی‌قید و شرط خودمان را از جنبش شما اعلام کنیم، یک فراخوان به جامعه جهانی که خانم رجوی و جنبش شما، مقاومت ایران را به‌عنوان آلترناتیو و جایگزین مشروع رژیم ایران برای رسیدن به یک ایران آزاد به‌رسمیت بشناسند.

به همین دلیل است که من هستم، اسپانیا این‌جا در کنار شماست برای این‌که در ایران آزادی به ثمر بنشیند، احترام به حقوق‌بشر و برای این‌که به جهانی برسیم که در آن صلح یک هدف دست‌یافتنی باشد و نه یک آرزوی غیرقابل دسترس. سخنرانی امروز خانم رجوی توانایی، صلاحیت و شایستگی ایشان را کاملاً نشان می‌دهد و این‌که جنبش مقاومت ایران، مصمم و شایسته رهبری کشور خود به دموکراسی، ثبات و پیشرفت است. برای من یک افتخار بزرگ بود که شخصاً شما را بشناسم، خانم رجوی، تعهد شما به ملتتان، به مردمتان و تعهدتان به آزادی و دموکراسی در کشورتان و برای شهروندان کشورتان، برای من یکی از بزرگترین خشنودیهای سال گذشته یعنی سال 2012 بود. آشنا شدن با شما شخصاً و با جنبشی که شما نمایندگی می‌کنید، تعهد شما به مردم ایران، و درجه والا انسانی شما و کسانی که با شما هستند برای این‌که می‌خواهید بهترین چیزها را برای ایران به‌دست بیاورید. برای من جنبش شما بهترین آلترناتیو و در حقیقت یگانه جایگزین رژیم غیرانسانی ایران است که درد و رنج بر شهروندان ایران روا داشته. … ما به رژیم ایران گفتیم نه و به شورای ملی مقاومت گفتیم آری و خانم رجوی و هیأت همراهشان را با آغوش باز پذیرفتم چرا که ما موظف هستیم که از اهداف حق حمایت کنیم، بدون شک خانم رجوی و شورای ملی مقاومت ایران تنها آلترناتیو واقعی هستند که می‌توانند ایران را به آزادی دموکراسی و به احترام به حقوق‌بشر و کمک به ایجاد صلح در منطقه و در جهان برسانند. بنابراین ما حمایت خود و تعهد خود و هبستگی خود را با اهداف مردم ایران اعلام می‌کنیم. ما عمیقاً و قاطعانه و قویاً فکر می‌کنیم که شورای ملی مقاومت و مقاومت ایران و رئیس‌جمهور آن تمامی شرایط را برای جایگزین کردن رژیم ایران را دارند. آنها یک پلاتفرم دموکراتیک، یک سازمان گسترده و منظم با مردان و زنان آماده به فدا کردن همه چیز برای آزادی مردم خود را دارند. اجازه بدهید خودمان را این‌جا متعهد کنیم با تمام قدرت و توانایی برای پشتیبانی از آرمان حق شما، تا این‌که مقاومت ایران به‌عنوان جایگزین مشروع برای به‌دست آوردن آزادی در ایران به‌رسمیت شناخته بشود. ما دوستی خود، احساسات خود، پشتیبانی و همبستگی خود را با شما اعلام می‌داریم، چرا که همان‌طور که در مادرید گفتم اهداف شما، آرمان آزادی مردم ایران، آرمان من است و از امروز آرمان ماست و ما به تلاشهایمان ادامه خواهیم داد تا این‌که ایران بتواند به بالاترین سطح از آزادی، دموکراسی و پیشرفت برسد. از این‌جا همه شماها را فرامی‌خوانم که به رهبرتان اعتماد کنید، به خانم رجوی، شما را فرامی‌خوانم که به تلاش خود ادامه دهید تا دیوارهای سرکوب را پایین بیاورید، شما را فرامی‌خوانم که پنجره‌ها را باز کنید تا این‌که هوای تازه آزادی و دموکراسی به ایران برسد. شک نکنید که اسپانیا در کنار شما خواهد بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c593379b-f2bb-415c-90ed-e788351945f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات