728 x 90

حمله به اشرف - اعتصاب غذا,

گزارش تریبون دو ژنو از اعتصاب‌غذا برای آزادی ۷ گروگان اشرفی

-

گزارش تریبون دو ژنو از اعتصاب‌غذا برای آزادی 7 گروگان اشرفی
گزارش تریبون دو ژنو از اعتصاب‌غذا برای آزادی 7 گروگان اشرفی
همبستگی ژان زیگلر نماینده سوئیس در شورای حقوق‌بشرسازمان ملل و پارلمانترهای سوئیسی
ژان شارل ریل - مارک فالکه - پاتریک لوسی
از اول سپتامبر اعتصاب‌غذا در میدان ملتها برای محکوم کردن قتل‌عام 52تن از اعضای مجاهدین خلق ایران و به گروگان گرفته شدن 6 زن و یک مرد توسط نیروهای عراقی با شرکت سپاه پاسداران رژیم ایران، آغاز شده و این اعتصاب برای آزادی 7 گروگان و فراخوان به حفاظت ملل‌متحد از 3000 پناهنده در کمپ لیبرتی ادامه دارد.
این اعتصاب‌غذا در حالی ادامه دارد که جامعه بین‌المللی در سکوت و بی‌عملی به‌سر می‌برد.

ژان زیگلر، نماینده سوئیس در شورای حقوق‌بشرسازمان ملل و پارلمانترهای سوئیسی، ژان شارل ریل و مارک فالکه و پاتریک لوسی با اعتصاب‌کنندگان دیدار و با آنها ابراز همبستگی کردند.

مارک فالکه، نماینده پارلمان ژنو طی سخنانی گفت: مبارزه شما بسیار والاست، در مقابل شما تعظیم می‌کنم، چه اندازه برای ژنو شرم‌آور است که یک چنین بی‌عملی در این‌جا نسبت وجود دارد. مردم ژنو باید به میدان ملتها بیایند و با این افراد استثنایی که زندگی خود را برای نبرد با وحشیگری فدا می‌کنند، و سعی می‌کنند زندگی برادران و خواهران خود را نجات دهند، همبستگی خود را اعلام کنند.

ژان شارل ری یل نیز اظهار داشت: آمریکا و کمیساریای پناهندگان سازمان ملل مسئول آزاد کردن 7 گروگان اشرفی هستند، این گروگانها در معرض استرداد به ایران قرار دارند. آنها از موقعیت افراد حفاظت‌شده تحت کنوانسیون 4 ژنو برخوردارند، و همان‌طور که کمیساریای پناهندگان ملل‌متحد تأکید می‌کند، پناهجویان برخوردار از حفاظت بین‌المللی هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f4d6ebdb-c33a-42f0-8ec6-4af97420ee97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات