728 x 90

شقه دروني رژيم,

دور زدن ولی‌فقیه ممنوع!

-

 کیهان بلندگوی مطبوعاتی خامنه‌ای
کیهان بلندگوی مطبوعاتی خامنه‌ای
کیهان ولی‌فقیه یادداشت روز خود را با سفر حسن روحانی به نیویورک آغاز کرده و از گفتگوی تلفنی او با اوباما به‌عنوان «یکی از چند اقدام نابه‌جای این سفر، در کنار اقدامات مثبت آن» یاد کرده است. بقیهٴ این مقاله صرف حمله و فحش به رفسنجانی شده که این روزها برای خود یک دم و دستگاه ولایت‌فقیهی سوا تدارک دیده است. حسین شریعتمداری تیغکش مطبوعاتی خامنه‌ای، حرف اخیر رفسنجانی، در سایت شخصی‌اش را، مبنی بر این‌که خمینی «موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا» بود، بهانهٴ این حمله قرار داده و نوشته است «این ادعا که همزمانی آن با مکالمه تلفنی دکتر‌روحانی و اوباما، هماهنگ شده به نظر می‌رسید، در فاصله‌ای کوتاه به تیتر و خبر اول روزنامه‌های زنجیره‌یی و سایتها و رسانه‌های داخلی و خارجی تبدیل شد».

کیهان خامنه‌ای آنگاه با صراحت تمام رفسنجانی را به جعل و دروغ متهم کرده و می‌نویسد: «در این‌که آقای هاشمی رفسنجانی نظر صریح و بارها اعلام شده حضرت‌امام (ره) را تحریف کرده است، تردیدی نیست».

کیهان سپس با ارائهٴ دلایلی در اثبات جعل و تحریف رفسنجانی، به‌طور مسخره‌ای خامنه‌ای را همتراز خمینی قرار داده و می‌افزاید: «اصلی‌ترین شاخصه و معیار برای ارزیابی امور و قضاوت درباره درستی و نادرستی آن، رهنمودهای امام راحل (ره) و خلف حاضر ایشان است». کیهان از این مقدمه بی‌ربط نتیجه‌گیری می‌کند که «همه حرکتها و اقدامات مسئولان را با شاقول و معیار نظرات امام راحل (ره) و حضرت آقا» باید ارزیابی کرد و این، «هشداری جدی به کسانی است که خیال خام دور زدن خط نورانی حضرتش را در سر می‌پرورانند».

به این ترتیب معنای عنوان مقاله «دور زدن ممنوع!» نیز روشن می‌شود که نزدیکی به آمریکا و آویختن به دامن آن آری، اما این باید زیر نظر ولی‌فقیه و تحت کنترل او باشد و ولی‌فقیه مواردی مانند تلفن زدن به اوباما را که قبلاً اجازهٴ او را نداشته باشد، تحمل نمی‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b9648a2-77c3-47c4-b6ac-e508ed0190f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات