کیهان ولیفقیه در یادداشت روز خود با عنوان ”به نام مردم نان نخورید!“ استقبال کنندگان از رابطه با آمریکا را مورد حمله قرار داد و نوشت: یک نکته اصلی و لاتغییر در این میان وجود دارد و آن رسالت و مأموریت حریف است که اولاً ؛ از اصول خود کوتاه نخواهد آمد و ثانیاً ؛ آن اصول با اصول جمهوری اسلامی همخوانی ندارد و مواجهه ایران با دشمنی به نام آمریکا به ماهیت طرفین برمیگردد و یک چالش ماهوی میان دو طرف وجود دارد. طبیعی است که این رویارویی به پایان نمیرسد مگر اینکه یک طرف، تغییر ماهیت بدهد.
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aab23b4d-7ee2-4d86-9c8b-db3e842d6b0a"></iframe>