728 x 90

سوريه,دخالتهاي رژيم,اشرف - حمايت بين المللي,

خانم زهره الجلاوی: رژیم ایران، حزب‌الشیطان لبنان و مالکی مثلث ظلم و استبداد و سرکوب علیه مردم سوریه هستند

-

زهره الجبلاوی – از زنان مبارز سوری در ارتش آزادی سوریه
زهره الجبلاوی – از زنان مبارز سوری در ارتش آزادی سوریه
ما زنان سوری به خانم رجوی به‌عنوان پیشتاز و جلودار ما در مبارزه علیه رژیم ایران افتخار می‌کنیم.
ما نیازمند چنین زن آگاه و دارای فرهنگ عالی و مبارز هستیم.
زهره الجبلاوی – از زنان مبارز سوری در ارتش آزادی سوریه
من از شهر جبلی از استان لاذقیه در ساحل سوریه هستم.
با اپوزیسیون سوریه در خارج کشور رابطه برقرار کردم با اپوزیسیون مستقر در ترکیه، و رابطه‌ام را با آنها ادامه دادم و تمام وقایع انقلاب را در شهرم گزارش می‌کردم.
با کمال تأسف، آخوندهای حاکم در تهران
با اعمالشان در کنار بشار اسد خونریز و به‌ کار گیرنده سلاح شیمیایی ایستاد‌ه‌اند، کسی که دست به بدترین جنایات در حق مردم زد. جنایاتی که حتی هولاکو و تیمور لنگ هم به آن دست نزدند.
رژیم ایران مزدوران مسلحش را به خاک سوریه گسیل کرد تا به فساد دست بزنند و به شبه‌ نظامیان مزدور بشار اسد کمک کنند. تا مساجد را ویران کنند و به زنان تجاوز کنند و دست به کشتار کودکان سوری بزنند.
با این بهانه که می‌خواهند از اماکن مقدس دینی شیعه حمایت کنند. اماکنی که صدها سال مردم سوریه آن را در آغوش و پناه خود گرفته‌اند.
پرده‌ها از چهره رژیم ایران کنار رفته است. چهره‌ای که توسط حزب‌الشیطان لبنان و مالکی نمایندگی می‌شود. آنها یک مثلث ظلم و استبداد و سرکوب را تشکیل داده‌اند و آن را بر گردن ما تحمیل کرده‌اند.
صمیمانه تقدیر می‌کنم از زنان مجاهد در بغداد و کمپهایی که در آنجا وجود دارد و از همه انسانهای با شرف در ایران. آرزومندم انقلاب شما به پیروزی برسد، شما و ما در رویارویی با ظلم و دیکتاتوری در هرجا، در یک سنگر مشترک هستیم.
از همه زنان مجاهد و در رأس آنها از خانم رجوی می‌خواهم که به‌کار و مبارزه مستمر خودشان ادامه دهند تا رژیم کنونی حاکم بر ایران سرنگون شود. رژیمی که برای مردم ایران بجز ننگ و عار چیزی به ارمغان نیاورده است. آنها (زنان مجاهد) مسئولیت بازگرداندن اعتماد مردم مسلمان جهان به مردم ایران را بر دوش دارند.
ما زنان سوری همه هستی و دار و ندار خودمان را فدا کرده‌ایم هر آنچه که ضرورت دارد تا این انقلاب سرفراز در سوریه به نتیجه برسد، انقلابی که به آن افتخار می‌کنیم. از زنان مجاهد خلق می‌خواهیم با همه امکانات از ما حمایت سیاسی و تبلیغی کنند. ما یک درد مشترک داریم و دشمن هردو ما یکی است.
خانم رجوی از زنانی است که ما به آنها افتخار می‌کنیم و پیشتاز و جلودار ما در مبارزه بر علیه هژمونی طلبی و استبداد رژیم کنونی ایران می‌باشند. از خدای عزوجل خواستاریم که آنها را در مبارزه‌شان موفق کند تا بتوانند انقلابشان را به پیروزی نهایی برسانند. خانم رجوی از زنان مبارزی است که آرزو داریم و از خدا می‌خواهیم امثال او را تکثیر و زیاد کند. ما نیاز به چنین زن آگاه و دارای فرهنگ عالی و مبارز هستیم.
مبارزه از شأن و مقام زنان کم نمی‌کند که به انقلاب بپیوندند و بر عکس ما به‌عنوان زنان سوریه در درون خودمان قدرت و توانایی کشف کرده‌ایم، و انگیزه عظیمی که این رژیم را تغییر دهیم و کل جامعه مان را تغییر دهیم.
بنابراین من خانم رجوی را یک زنی که با بقیه فرق دارد و شاخص و قوی است می‌دانم که شایسته جایگاه بالایی است که در آن قرار گرفته می‌باشد. شایسته عشق و قدردانی است و ما زنان سوری از او صمیمانه تشکر وقدردانی می‌کنیم. ما چشم به او دوخته‌ایم برای این‌که او شایستگی این را دارد.
موضع ایشان (خانم رجوی) در رابطه با حوادثی که اخیراً به‌وقوع پیوست، بمباران شیمیایی و کشته شدن کودکان و خفه شدن آنها صحنه‌هایی که قلب میلیونها انسان را به درد آورد. موضع ایشان (خانم رجوی) اشک مرا در آورد به خدا قسم من این را فراموش نخواهم کرد و از صمیم قلبم از ایشان تشکر می‌کنم.
به‌نمایندگی از زنانی مثل خودم، زنان مجاهد و فعالان خبری و دکترها و معلمها و همه فعالان انقلاب سوریه اعلام می‌کنم با او هستیم و از او پشتیبانی می‌کنم و امیدواریم رابطه ما در یک سنگر و در یک خط ادامه یابد.
مقاومت ایران پیروز می‌شود و انقلاب سوریه باذن خدا پیروز خواهد شد و در آینده با هم همکاری کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1454a829-8926-471f-8a5c-f857f60dadc3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات