728 x 90

اول مهر,

«پیامی از جوانان اشرف برای جوانان ایران! در آغاز مهر!»

-

مجاهد شهید غلامعباس گرمابی ـ درمانگاه اشرف 10 شهریور 1392
مجاهد شهید غلامعباس گرمابی ـ درمانگاه اشرف 10 شهریور 1392
سال نو تحصیلی و آغاز مهر، امسال برای جوانان ایران پیام تازه‌یی دارد. پیامی از سوی شهیدان سرفراز قتل‌عام اشرف! پیامی انگیزنده و شور آفرین. پیامی قیام آفرین. این پیام البته به تمام ایران می‌رسد. اما به‌طور ویژه، برای جوانان دانشجو و دانش‌آموز، هم پیامی از سوی جوانان مجاهد فرستاده شده است. پیامی که هم در کلمات جوانان شهید شده در اشرف نهفته است، و هم در پیام فرزندان آن مجاهدان شهید. نمونه‌یی از این پیامها در نوشته‌ای از حنیف گرمابی فرزند مجاهد شهید غلامعباس گرمابی خطاب به پدرش آمده است. نگاه کنید:
او نوشته است:
«به شب‌پرستان می‌گویم شادی و هلهله کنید! ولی خودتان می‌دانید که این شادی دیر نخواهد پایید و ایران سراسر اشرف، از شما انتقام خواهد گرفت. شما خود، خشم مقدس خلق را به یاد دارید و خوب یادتان هست چه بلایی بر سر اسلاف شما آمد!
خون پدر مجاهد من، در رگهای هزاران هزار جوان ایرانی جاریست. این خون، جوشان و خروشان است. این خون غیرت و شرافت ایرانی است. خونی که راه باز می‌کند و پیش می‌رود. می‌رود تا برچیدن کامل تاج و تحت شما. می‌رود تا فردای ایران».
حنیف اینک در لیبرتی در حال اعتصاب غذاست. او نامه را به پدرش نوشته بود. اما حالا همهٴ جوانان ایران حرف او را می‌شوند.
خلاصهٴ پیام به جوانان ایران همین بود. و جوانان ایران تا برچیدن کامل تاج و تخت ولایت‌فقیه و شیخان جانی. تا فردای ایران به پیش خواهند رفت».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e26a9194-421b-4d49-875f-88ff28e952ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات