728 x 90

حمله به اشرف,

موج محکومیت قتل‌عام مجاهدان اشرف توسط اقشار مختلف مردم در داخل کشور

-

--
--
به دنبال انتشار خبر قتل‌عام در اشرف، موج ابراز انزجار از این جنایت سبعانه توسط هموطنان داخل کشور از اقشار مختلف اجتماعی به وجود آمده است. بسیاری با تماسهای تلفنی با دفاتر مقاومت و بسیاری دیگر با نوشتن مطالب و نامه‌های جداگانه و انجمنها و نهادهای مردمی نیز با صدور بیانیه‌هایی با اشرفیان ابراز همبستگی کرده‌اند. ذیلا کوتاه شده برخی از آنها را می‌بینیم:

گروهی از خانواده‌های مجاهدین از ایران
سلام بر خلق قهرمان ایران‌زمین
سلام بر شهیدان سرفراز مان در سحرگاه خونین دهم شهریور در خاک پاک اشرف پایدار
ما گروهی از خانواده‌های مجاهدین از ایران، حمله وحشیانه مزدوران مالکی به‌دستور خامنه‌ای دجال را به فرزندانمان در شهر مقدس اشرف را به‌شدت محکوم می‌کنیم. رژیم پا به گور خامنه‌ای بداند که با این حملات به فرزندان عزیزمان و با کشتار و به‌شهادت رساندن آنها گریزی از سرنگونی را ندارد و بهمین زودی دودمان ولایت یزیدی‌اش به پایان خواهد رسید.
سخنی هم با سازمان ملل و آمریکا و سایر ارگانهای حقوق‌بشری داریم پس کو این حفاظتی که به تک‌تک فرزندانمان قولش را داده بودید. البته اینرا به سازمان ملل و آمریکا می‌گوئیم: چرا شما درباره این نسل‌کشی درست عمل نمی‌کنید؟ منتظر چه هستید؟ مجاهدین زندگی خود را برای تغییر رژیم ایران و آزادی مردم ایران فدا کرده‌اند. ما از شما می‌خواهیم که جان بازماندگان در اشرف و کمپ لیبرتی را نجات دهید وبا استقرار سازمان ملل در شهر اشرف و زندان لیبرتی به مسئولیت خودتان عمل کنید

بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاههای آزاد تهران
ما ضمن تسلیت به اعضای سازمان مجاهدین و همبستگی با خانواده‌های شهیدان 10شهریور، این جنایت علیه بشریت در حق بهترین فرزندان این میهن را محکوم می‌کنیم.

بیانیه جوانان منطقه 14 تهران
جوامع بین‌المللی را به اقدام جدی و قاطع برای جلوگیری از کشتار بعدی و حفاظت از ساکنان اشرف و لیبرتی فرا می‌خوانیم.

بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاههای آذربایجان غربی (خوی و ارومیه)
حمله جنایتکارانه نیروهای تحت‌امر مالکی با فرمان خامنه‌ای را به ساکنان بی‌دفاع اشرف در نیمه‌شب روز یکشنبه10شهریور محکوم می‌کنیم.

بیانیه جمعی از جوانان آزادیخواه تهران
شکی نداریم که نظام ولایت‌فقیه در این جنایت به‌طور مستقیم دست دارد. ما از سازمان ملل، آمریکا و ارگانهای دیگر بین‌المللی می‌خواهیم که برای حفاظت از جان مجاهدین دست به‌عمل جدی بزنند.

جمعی از دانشجویان شهر اصفهان
از سازمان ملل می‌خواهیم از ادامه چنین حملاتی علیه مجاهدین که امید مردم ایران هستند، جلوگیری کند. زنده باد مجاهدبن خلق ایران

جمعی از پرستاران (مامائی) بیمارستانهای مشهد
به‌راستی کدام وجدان بشری است که صحنه‌های بسیار دردناک و غیرقابل باور شلیک و تمام‌کش کردن مجروحان در بیمارستان اشرف را ببیند ولی در مقابل این جنایت سکوت پیشه کند.
به‌راستی سکوت و بی‌عملی ارگانهای حقوق‌بشری برایمان سؤال است آخر تا کی می‌خواهید به این سکوت و بی‌عملی‌تان ادامه بدهید؟ ؟ شما با عملکرد پاسیو خود دارید ضد حقوق‌بشر عمل می‌کنید. بیدار شوید، بلند شوید و از این حمام خون جلوگیری کنید. ما از همه هموطنان می‌خواهیم که به کمک مجاهدین بشتابند و با اعتراض خود به این قتل‌عام مانع از حملات مجدد دیکتاتور آخوندی به آنها شوند.

جمعی از جوانان آزادیخواه شهر اهواز
به نام شهیدان سرفراز مجاهد خلق در روز دهم شهریور خونین
ما جمعی از جوانان شهر اهواز خبر حمله مزدوران مالکی به شهر اشرف را شنیدیم واقعاً دیدن همه صحنه‌ها بسیار دردناک بود بله این است رژیم دیکتاتوری آخوندی حاکم بر ایران که فقط با سرکوب و کشتار مخالفان خود به حیات ننگین خود ادامه می‌دهد.
صحنه‌های تکاندهنده شهر اشرف یک افتضاح بزرگ برای آمریکا و کشورهایی است که قرار است از حقوق‌بشر دفاع کنند. ... زمان آن رسیده است که در حمایت و نجات جان 3000نفر در کمپهای اشرف و لیبرتی عجله کنید.

بیانیه انجمن مهندسان راه و ساختمان ـ شرق تهران
مجاهدین مستقر در شهر اشرف که با ایستادگی خودشان به ما آموزش فدا و پایداری در مقابل این نظام حاکم در ایران را می‌دهند بدانند که همیشه به فکر آنها هستیم و از هیچ کمکی که در توانمان باشد دریغ نخواهیم کرد.
باشد که به‌زودی رژیم حاکم بر ایران سرنگون شود و همه باهم ایرانی بسازیم به دور از سرکوب و ریا و دجالیت
زنده باد آزادی ـ درود بر مجاهدین
گروهی از معلمین از کرمانشاه غرب ایران ـ 11شهریور 92
به نام آزادی و به نام شهیدان راه آزادی
و از شما هموطنان عزیز می‌خواهیم که هر کسی به هر اندازه‌ای که می‌تواند با محکومیت این حمله به کمک مجاهدین مستقر در اشرف بشتابد بی‌شک رژیم آخوندی به‌زودی سرنگون خواهد شد.

پیام جمعی از خانواده‌های زندانیان سیاسی و مجاهدین اشرف و لیبرتی- تهران
به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران و به نام شهدای مجاهد خلق ایران. وای بر بیدادگران و ظالمان خمینی صفت و خمینی منش که در ایام بیست وپنجمین سالگرد قتل‌عام زندانیان سیاسی در زندانهای خمینی دست به چنین جنایتی آن هم با سفاکانه‌ترین و وحشیانه‌ترین شکل ممکن زده‌اند.
خطاب به رژیم سفاک و خونخوار آخوندی در ایران می‌گوییم دست زدن به این جنایت فقط نشان‌دهنده ضعف و در آستانه سرنگونی بودن شماست که با همه وجودتان لمسش کرده‌اید اما مجاهدان از همه توطئه‌ها و تهدیدهای شما سرفرازانه عبور کرده‌اند و هر ضربه‌ای که برای وارد کردن به آنها طراحی کرده‌اید تبدیل به ضربه‌ای 100 چندان مهیب‌تر به خودتان خواهد کرد. خون پاک شهدای مجاهد خلق ضامن رهایی ایران از چنگ آخوندهای ستمگر خواهد بود. درود بر رجوی
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه

بیانیه دانشجویان دانشگاه آزاد زابل
قتل‌عام بزرگ ساکنان اشرف در روز 10شهریور (اول سپتامبر)، که به دستور شخص خامنه‌ای و توسط نیروهای تحت‌امر مالکی در هماهنگی کامل با نیروی تروریستی قدس صورت گرفت را محکوم می‌کنیم. مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، درود بر رجوی، زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران.

بیانیه دانشجویان دانشگاه آزاد زاهدان
طرح این کشتار از مدتی پیش از سوی خامنه‌ای به نیروی قدس محول شده بود تا از طریق دولت عراق آن را به اجرا دربیاورد. از سازمان ملل و تمامی جوامع بین‌المللی خواستار رسیدگی و استقرار نیروهای کلاه آبی برای حفاظت از جان و امنیت ساکنان اشرف و لیبرتی را خواستاریم
مرگ بر خامنه‌ای، درود بر اشرفیان قهرمان

اطلاعیه جمعی از دانشجویان زاهدان
جنایت بزرگی که به‌دست نیروهای عراقی در اشرف رخ داد، موجب خشم و نفرت هر چه بیشتر ما از نظام ننگین ولایت‌فقیه گردیده است. تاریخ ثابت کرده که ظالمان و دیکتاتورها فرو می‌ریزند و حق پیروز می‌شود.
مجاهدین عالیترین الگوی جاودانهٴ فدا و از خودگذشتگی برای آزادی خلق هستند. آنان همیشه در صف مقدم مبارزه حضور داشته‌اند و الگوی تمام‌عیار برای همه آزادی خواهان می‌باشند.
هزاران درود و سلام بر شهیدان - مرگ براصل ولایت‌فقیه
سلام بر آزادی

بیانیه جمعی از جوانان هرمزگان
مجاهدین اشرف در قلب ما و همهٴ مردم ایران هستند. مالکی که به دستور ولی‌فقیه دست به قتل‌عام مجاهدین اشرف در 10 شهریور 92 زد، باید حساب این جنایت را پس بدهد. همگان می‌دانند که تا یک مجاهد باقی است خواب را از چشمان ولی‌فقیه خواهد ربود.
تاریخ نشان داده که مجاهدین با این جنایتها نه‌تنها از میدان به‌در نمی‌شوند بلکه با اراده و نیروی بالاتر به نبرد خود برای سرنگونی دیکتاتوری ولایت‌فقیه ادامه خواهند داد.
بر پیکرهای غرقه بخون شهیدان مجاهد در اشرف بوسه می‌زنیم و سوگند می‌خوریم که راه آنان را برای رسیدن به آزادی تا به آخر ادامه خواهیم داد و زمین را زیر پای ولی‌فقیه ارتجاع به لرزه درخواهیم آورد.

بیانیه جمعی از جوانان زاهدان
جنایت بزرگی که به‌دست نیروهای عراقی در اشرف در10شهریور 92 رخ‌داد، یک قتل‌عام تمام‌عیار از جنس و شبیه همان قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال67 بود که با همان روش تیرخلاص زدن در زندانهای خمینی اجرا شد.
ما جمعی از جوانان زاهدان، قتل‌عام مجاهدان اشرفی توسط نیروهای جنایتکار مالکی که با فرمان خامنه‌ای انجام شد، را محکوم می‌کنیم.
ما راه و روش مجاهدین در جنگ و نبرد برای سرنگونی آخوندهای ضدبشر را ادامه خواهیم داد تا به سرمنزل آزادی برسیم. اشرفیان در قلب ما و همهٴ مردم ایران هستند.

بیانیه جمعی از کارگران استان بوشهر
با سلام و درود به رهبری سازمان مجاهدین خلق ایران و اعضای پاکباز آن و تسلیت به خانواده‌های شهدای سرفراز حمله نا جوانمردانه مزدوران خامنه‌ای
مطمئناً این بار هم مثل همیشه خون مجاهدین پاکباز، کوس رسوایی جنایتکاران را بلندتر و نابودی آنها را سریعتر خواهد کرد.
ما کارگران بوشهر قسم یاد می‌کنیم که انتقام خون این شهیدان را بگیریم و پیروزی از آن مردم ایران و مجاهدین خلق ایران است.

بیانیه دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین
به نام خدا و به نام شهدای راه آزادی.
حکومت ظالم عراق باید بداند که مردم ایران از خون مجاهدان خود نخواهند گذشت و به‌زودی تقاص همه جنایاتی را که به امید گرفتن حمایت آخوندها در برابر تهدیدات انقلابی مردم دلیر عراق به مجاهدین روا داشته پس خواهد داد و در سرنگونی محتوم رژیم فاسد آخوندی به همراه اربابان ایرانی سفاک خود به محاکمه کشیده خواهند شد. ما دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین از سازمان ملل کمیساریای عالی پناهندگی شورای امنیت پارلمان اروپا دولتهای اروپایی و آمریکایی احزاب و اقشار مختلف مردمی دانشجویی فرهنگی هنری در ایران و جهان و همه آزادیخواهان و بشر دوستان تقاضای کارزار عمومی برای نجات جان همه مجاهدان اشرف و لیبرتی داریم.
محقق باد آزادی. سرفراز باد پرچم شرف و آرمان مجاهدین خلق ایران و پیروز باد ارتش آزادیبخش ملی ایران.

بیانیه مادران شهدای دهه شصت تهران
الهم صل علی محمد و آله. به نام خدا و به نام آزادی.
مسعود و مریم عزیز این داغ بزرگ بر شما تسلیت.
ننگ و نفرین بر شقاوت‌پیشه‌گان که به هر جنایتی برای بقای زندگی کثیف خود دست می‌زنند. حمله مسلحانه به مجاهدین بی‌سلاح و بی‌دفاع اشرف را که از سوی خامنه‌ای و نوری الماکی جنایتکار رهبری شد و سپاه منفور قدس با مزدوران عراقی‌اش آن را انجام دادند از هر نظر و با هر معیاری خارج از تصورات انسانی بوده و ما مادران شهدای دهه شصت این عمل وحشیانه را محکوم می‌کنیم.
مسعود عزیز این شهیدان به‌دنبال 120هزار شهید تمام سالهای گذشته افتخارات بی‌بدیل میهنمان ایران برای آزادی خواهند بود.
لعنت بر خمینی مرگ بر خامنه‌ای و مالکی درود بر مسعود و مریم سلام بر مجاهدان اشرف و لیبرتی و زنده‌باد یاد همه شهدای مجاهد خلق.
مادران شهدای دهه شصت تهران

بیانیه جمعی از روشنفکران و دانش آموختگان تهران
ما ضمن تسلیت به همه مجاهدین اعلام می‌داریم که: این رژیم سراپا دروغ و ریا از اوایل شهریورماه، در تلویزیون شبکه خبر شروع به پخش برنامه‌ای کرد که خبر می‌داد در درون اشرف درگیری بین خود مجاهدین اتفاق افتاده است و چند روز بعد این کشتار با دستور خامنه‌ای انجام شد. این در شرایطی بود که عراقیان هم در رسانه‌هایشان می‌گفتند که از واقعه‌ای که اتفاق افتاده بی‌خبرند، حال آن‌که رژیم ایران از قبل دست خود و همه دست‌اندرکاران و مزدوران مالکی را رو کرده بود! اکنون به‌دلیل ترس و وحشتی که سراپای رژیم را فرا گرفته، از دو هفته قبل تا کنون بر روی ماهواره‌ها پارازیت وحشتناکی انداخته‌اند و خط اینترنت را به‌شدت کند کرده‌اند تا امکان دسترسی به خبرهای سیمای آزادی و شبکه‌های اینترنتی را از مردم بگیرند. همچنین اخبار حمله به سوریه که چون این حمله مسجل شده است، رژیم خوف آن دارد که مردم به جان آمده هم به خیابانها بریزند و در همسویی با مردم سوریه خواستار سرنگونی آخوندها شوند. در هر حال باید بگوییم که: اندکی صبر سحر نزدیک است... .

بیانیه جمعی از معلمین آبادان
به نام آزادی و به نام تمامی مجاهدین خصوصاً شهیدان 10شهریور
هموطنان و ایرانیان شهدای شریف
ما جمعی از معلمین خواهان دموکراسی در ایران از ارگانهای حقوق‌بشری می‌خواهیم که به این وضعیت قتل‌عام فرزندان ایران‌زمین در اشرف و لیبرتی خاتمه بدهند و خواهان این هستیم که یک ارگان از سازمان ملل در شهر اشرف و لیبرتی مستقر شوند تا حفاظت این نفرات تضمین پیدا کند. همچنین از همه ارگانهای حقوق‌بشری می‌خواهیم که قاتلان مجاهدین را شناسایی کنند و به سزای اعمالشان برسانند.
مرگ بر خامنه‌ای، درود بر مجاهدین خلق ایران. زنده باد آزادی

بیانیه مهندسان ایرانی آزاد
به نام خدا
به نام شهیدان آزادی
ما جمعی از مهندسان ایرانی قتل‌عام در شهر اشرف را محکوم می‌کنیم
همچنین به کشورهای آمریکا و اروپایی و سازمان ملل می‌گوئیم کو حفاظتی که به بچه‌های اشرف تضمین داده بودید
سازمان مجاهدین قبلاً هم گفته بود که رژیم ایران در حال تدارک حمله به بچه‌های شهر اشرف است از شما سؤال داریم که این بی‌عملی تا کی؟ تا کی می‌خواهید به سیاست مماشات با این رژیم ادامه بدهید. بی‌شک سرنگونی رژیم ایران نزدیک است و فردا روز باید شماها جوابگوی ملت ایران باید باشید.
به مجاهدین شهر اشرف و لیبرتی هم می‌گوئیم که به تک‌تک شماها می‌بالیم و مایه افتخار و سربلندی تک‌تک ما ایرانیان هستید.
به امید دیدار همه شما عزیزان در ایران آزاد هرچه زودتر

بیانیه جمعی از خانواده‌های اشرفیان
باسلام به همه اشرفیان در سرتاسر جهان خصوصاً شهر اشرف و لیبرتی
این حمله نشانگر ضعف رژیم و رو به سرنگونی بودن رژیم برای ما ایرانیان است.
ما ضمن محکوم کردن این عملیات ضدبشری توسط مزدوران مالکی به دستور خامنه‌ای، از همه ارگانهای حقوق‌بشری می‌خواهیم که حفاظت بچه‌هایمان را طبق کنوانسیون چهارم ژنو به عهده بگیرند و بیش ا ز این مایه آبروریزی سازمانهای حقوق‌بشری نشوند.
ما ایمان داریم که این رژیم به این زودی سرنگون خواهد شد. تک‌تک اشرفیان مایه افتخار و سربلندی ما خانواده‌های اشرفیان هستند.
دعای خیر ما همیشه همراه شما عزیزان باد.

زهرا بلوچ
با درود به همه شهدای راه آزادی...
دوباره خفاشان خون‌آشام دست به جنایتی ننگین زدند.
هر چند که من با شما تفکری متفاوت دارم، اما همه هموطن و از یک خانواده هستیم خانواده ایرانی و با تمام ابزارهایی که در دست داریم با شما و در کنار شما عزیزان هموطن هستیم. می‌میریم اما ذلت را نمی‌پذیریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97e5fc2c-6f0f-48d3-8f8a-64e9b562bc14"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات