728 x 90

-

کپی‌برداری و مونتاژ هواپیمای جنگنده

-

هواپیمای جنگنده بی‌سرنشین رژیم با نام  قاهر اف-313
هواپیمای جنگنده بی‌سرنشین رژیم با نام قاهر اف-313
شبکه جهانی بی.بی.سی می‌گوید: رژیم ایران اولین هواپیمای جنگنده بی‌سرنشین خود را راه‌اندازی کرد. به ادعای مقامهای رژیم ایران این هواپیما ضدرادار است و. نام آن قاهر اف-313 است

سؤال: در مورد سخت افزار این هواپیما چه می‌دانیم؟
کارشناس نظامی و دفاعی شبکه جهانی بی.بی.سی: وزارت دفاع رژیم ایران تنها گفته است این هواپیما می‌تواند در باند کوتاهی فرود بیاید و از پیچیده‌ترین نرم افزار برخوردار است اما هیچ‌کدام از این ادعاها قابل تأیید نیست..

سؤال: این روزها سالگرد انقلاب است آیا این یک بزرگ نمایی و یک نمایش نیست؟

هیچ اطلاعاتی از این هواپیما داده نشده و کسی از آن چیزی نمی‌داند. رژیم ایران هواپیماهای زیادی را پرده‌برداری کرده است اما بعداً معلوم شده که چیزی جز کپی‌برداری و مونتاژ قطعات مختلف روی یک هواپیمای قدیمی آمریکا نبوده است.

یا مثلاً موتور آن از یک هواپیمای روسی برداشته شده و بدنه آن به چیز دیگری تبدیل شده و نام ایرانی بر روی آن گذاشته شده و گفته شده که این جدیدترین هواپیمای ما می‌باشد.
بنابراین، هیچ‌کس متقاعد نمی‌شود که این هواپیما بازدارنده باشد

در جنگ ایران و عراق همه هواپیماهایی که رژیم ایران داشت، یا مورد اصابت قرار گرفتند سقوط کردند یا از دور خارج شدند و خلاصه آنچه مانده‌اند قراضه و تاریخ دررفته هستند. بنابراین به‌دلیل تحریمها و اعمال تحریمهای جدید، رژیم ایران به‌شدت محتاج است که نشان بدهد نیروی هوایی‌اش قوی است. از آنجا که تمامی درها به روی رژیم ایران بسته شده ناچاراً کاری غیر از کپی‌برداری و مونتاژ کردن نمی‌تواند بکند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f0ede5a-6e41-4a10-a9cf-0f7a9753a897"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات