728 x 90

همياري سيماى آزادى,

حمایت شماری از نمایندگان پارلمان اروپا از همیاری با سیمای آزادی

-

همیاری با سیمای آزادی
همیاری با سیمای آزادی
 
شماری از نمایندگان پارلمان اروپا طی پیامهایی، به همیاری با سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران فراخوان دادند:

تونه کلام، نماینده پارلمان اروپا از استونی

من تونه کلام نماینده پارلمان اروپا و عضو گروه دوستان ایران آزاد از استونی هستم. ما برای ادامه مبارزه با دیکتاتوری در ایران به اطلاعات و اخبار بی‌طرفانه نیازمندیم. سیمای آزادی، تلویزیونی مورد علاقه ماست و ما از آن حمایت می‌کنیم این کانال اطلاعات مستقل و بی‌طرفانه را در رابطه با دیکتاتوری در اختیار مردم قرار می‌دهد.. همچنین تمام کسانی که برای آزادی مبارزه می‌کنند باید از این تلویزیون که تنها راه دسترسی به اطلاعات بی‌طرف می‌باشد حمایت کنند و از همه شما می‌خواهم که از آن حمایت کنید.

ادیت بائر نماینده پارلمان اروپا
من ادیت بائر نماینده پارلمان اروپا هستم و از کشوری می‌آیم که خود دیکتاتوری را تجربه کرده است من زمانی را بیاد دارم که در کشورم مردم مفقود می‌شدند و هرگز به خانه‌هایشان بر نمی‌گشتند. شاید به این دلیل باشد که ما نسبت به نقض حقوق‌بشر بیشتر حساس هستیم و به این دلیل است که ما از مبارزات به حق مردم برای دستیابی به دموکراسی و حقوق‌بشر و جهانی بهتر حمایت می‌کنیم. و به همین دلیل است که دستیابی به اطلاعات صحیح در رابطه با مبارزه برای حقوق‌بشر و دموکراسی بسیار مهم است. کسانی که برای این هدف می‌جنگند تنها نیستند و حامیان زیادی در اتحادیه اروپا دارند. از این نظر تلویزیون سیما می‌تواند نقش مهمی را بازی کند و به این دلیل است که من نیز از این تلویزیون حمایت می‌کنم و من می‌دانم که جمع‌آوری کمک برای چنین تلویزیونی و ادامه کار آن بسیار دشوار می‌باشد. من می‌خواهم در این همیاری کمک‌کار باشم و از همه مردمی که توان حمایت و ادامه مبارزه برای حقوق‌بشر و اطلاعات بیشتر را دارند می‌خواهم به آنها کمک کنند.

ادوارد کوکان، نماینده پارلمان اروپا
من ادوارد کوکان عضو پارلمان اروپا از اسلواکی هستم. من به‌مدت 9سال وزیر امور خارجه کشورم بودم. من با اشتیاق در این کمپین برای کمک به تلویزیون سیما شرکت کرده‌ام تا قادر باشد به فعالیتهایش ادامه دهد. این مسأله مهمی است که اخبار بی‌طرفانه را راجع به ایران داشته باشیم زیرا به‌دلیل سانسور خیلیها امکان دسترسی به اخبار واقعی و سیاسی کشور را ندارند. همچنین به همان میزان برای دنیای خارج نیز مهم است که از اخبار و اطلاعات دست اول کشور بهره‌مند باشد و به همین دلیل تلویزیون سیما نقش مهمی را بازی می‌کند. این ضروری است که از این رسانه حمایت مالی کرد تا تلویزیون سیما بتواند به کار خود ادامه دهد. من از همه همکارانم می‌خواهم که در این کارزار سهیم باشند تا با کمکهای مالی خود به ادامه کار این تلویزیون کمک کنند.

پیتر استسنی، نماینده پارلمان اروپا
سلام من پیتر استسنی از اعضای پارلمان اروپا در بروکسل هستم. من نماینده اسلواکی هستم و از شما می‌خواهم که از تلویزیون سیما و مقاومت ایران حمایت کنید تا بتوانند آزادی را به ایران بیاورند.

قابل ذکر است، همیاری ملی که با سیمای آزادی روز شنبه از ساعت ۱۶۳۰ به وقت ایران، ۱۴ بوقت اروپا و ۸ صبح بوقت واشینگتن آغاز می‌کنیم، کارزار و نبردی سراسری از گوشه گوشه میهن در زنجیر، از آذربایجان تا بلوچستان و از خوزستان تا گیلان و مازندران و گلستان و خراسان، از ساحل خلیج فارس تا خطه دریای خزر و از کردستان و لرستان تا کرمان و اصفهان و از چهارمحال بختیاری و کاشان و یزد و سمنان تا همدان و کرمانشاه و قزوین و کرج و تهران، آری این کارزار از ایران تا سراسر اروپا و آمریکا، آسیا و آفریقا و استرالیا رودرروی رژیم ضدایران و ایرانی آخوندی، هر جا که هموطنی است که دلش برای آزادی می‌تپد، یا انسان آزاده‌ای است که به حمایت از فرزندان قهرمان ایران برای آزادی برخاسته، گسترده است.
در این کارزار جهانی دست در دست هم شعله‌های نور و روشنایی و امید و آزادی را درخشان تر کنیم. وعده ما روز شنبه ساعت 1630دقیقه بوقت ایران14 بوقت اروپا و 8 صبح بوقت واشینگتن.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f8e96b86-7c40-400f-92a0-b386e5063192"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات